Zaklínač 2 chce zaujmout nelinearitou
CD Projekt si od portu druhého Zaklínače na Xbox 360 slibuje hodně. „Na této konzoli ještě nebyla příběhově tak nelineární a komplexní hra,“ říká v nejnovějším vývojářském deníku Jan Bartkowicz, jeden ze zaměstnanců polského CD Projektu Hráči, kteří prošli PC verzi, již dobře vědí, že v příběhu s šedovlasým vědmákem bude záležet na každém vašem rozhodnutí. Některá ovlivní celý svět, jiná pouze vaše vztahy s určitou postavou nebo vývoj konkrétního úkolu.
„Chtěli jsme vytvořit herní svět, který bude působit realisticky. V reálném život čelíme následkům našich činů a rozhodnutí, stejně tak tomu bude i ve hře,“ potvrzuje Artur Slivinsky, jenž se zabývá příběhem. Ten je tak velmi komplikovaný, což dokládají i složité vztahy mezi jednotlivými událostmi. Náhled jejich stromu můžete vidět v druhé části vývojářského deníčku. Chlapíci z CD Projektu v obsáhlém videu mluví polsky, pokud řeči našich severních sousedů nerozumíte, čtěte anglické titulky.
Na závěr ještě připomeňme, že Zaklínač 2 vychází pro Xbox 360 přesně 17. dubna, a to ve vylepšené edici, která bude obsahovat všechny dosud vydané PC bonusy a také nové in-game filmečky režírované Tomaszem Baginskim.