Vývojáři hovoří o Hunt: Showdown od Cryteku
Crytek se snaží vrátit na výsluní s novou hrou Hunt: Showdown. O Huntu se hovoří již od roku 2014, přičemž se vývoj přesunul ze severoamerického Austinu do německého Frankfurtu. Možná si ještě vzpomenete na Hunt: Horrors of the Gilded Age a právě odtud nový Showdown vychází. O historii a o tom, kam se novinka posunula, hovoří první vývojářský deníček.
Horrors of the Gilded Age debutovalo na E3 2014, ale jak zástupci Cryteku z Frankfurtu přiznali, prakticky okamžitě se tam odtud přesunu do Frankfurtu. „Bylo to těžké rozhodnutí. Nejen jedno. Ale museli jsme udělat rozhodnutí, které spojí projekt s novým týmem,“ vysvětluje Dennis Schwarz. Problém je, že tým z Austinu se zaměřoval na něco, co noví vývojáři z Frankfurtu nedokázali. A pak jsou jen dvě možnosti – přizpůsobit se, nebo změnit projekt. „Rozhodli jsme změnit projekt,“ potvrzuje zřejmé Schwarz.
„Crytek si prošel těžkými časy, a tak jsme museli společnost restrukturalizovat.“ Schwarz připomíná, že se ve Frankfurtu dělala série Crysis, takže Showdown je ve správných rukou. Marcel Schaika dodává, že Hunt bude obsahovat i volnost, kterou byla série Crysis pověstná. „Mohli jste být kreativní a využívat svého prostředí a s novou hrou zkoušíme jít více tímto přístupem,“ říká.
„Snažíme se, aby hráči zůstali napjatí a nikdy dopředu přesně nevěděli, co se stane,“ říká další z vývojářského týmu. „Jste sami v lese a prostředí vypadá strašidelně a nebezpečně, slyšíte věci, které nevíte, co jsou.“ Hunt ale podle všeho není hrou, která by spoléhala na laciné lekavé scény. Více vám prozradí níže přiložené video.