Tvůrci hry City of Brass vychází z BioShocku
Vžijte se do situace, že jste se podíleli na tvorbě prvního a druhého BioShocku. A že teď děláte vlastní hru, která se bude taktéž odehrávat v nějakém městě. Jak ale překonat původní podvodní Rapture? Autoři ze studia Uppercut Games se místo vody rozhodli pro poušť. A kdo ví, mohlo by to fungovat.
Novinka City of Brass je právě novou hrou od studia Uppercut, které se skládá z několika bývalých zaměstnanců studií 2K, kteří se podíleli na BioShocku 1 a 2. V Mosazném městě se bude odehrávat rogue-lite adventura z pohledu první osoby, která je kromě BioShocku inspirována i zasazením snímku Arabian Nights. Jenže jak ukazuje trailer, když přijdete k bráně, město v poušti není.
Za to je tam láhev s džinem. Těch najdete ve hře hned několik, většinou ale budou na vaší straně a poskytnou vám právě to, co potřebujete. Ne zadarmo, pochopitelně. Ten první, kterého můžete vidět v traileru, vám ale zpřístupní město. A kdyby vám scéna s jedinou viditelnou přístupovou „cestou“ do města připomínala maják, tak nejste sami.
„Mechanismy jsme si vypůjčili z BioShocku. Vyvíjíme hru, která kombinuje různé přístupy k herním funkcím, čímž hráče motivujeme k tomu, aby si všímal toho, jak jednotlivé systémy mezi sebou fungují a interagují. Viditelné je to při kombinaci biče a meče, když si nepřátele nejdříve přitáhnete a pak až je zraníte,“ říkají autoři.
Právě zbraně (a nepřátelé) jsou další velkou odlišností od BioShocku. Nevíme, v jaké době se hra odehrává, ale vy i vaši kostění a jiní nepřátelé se musíte spolehnout pouze na chladné zbraně, tudíž prim budou hrát právě meče a štíty. Novinka nebude žádný med, takže podle Eda Ormana, zakladatele Uppercut Games, budeme často umírat. Hra vyjde ještě letos na PC a příští rok na Xboxu One a PlayStationu 4.