Spencer komentuje odklad Halo Infinite
Začátkem týdne nás překvapila informace ohledně odkladu Halo Infinite, za nímž podle všeho částečně stojí hned několik faktorů, včetně komplikací spojených s pandemií onemocnění COVID-19. Šlo patrně o velmi těžké rozhodnutí, už jen kvůli tomu, že tím pádem bude Xbox Series X uveden na trh bez velkého launchového titulu.
K situaci se vyjádřil i samotný šéf Xboxu. Phil Spencer se objevil v podcastu Garyho Whitta, kde se otázce ohledně bolestivého odkladu nevyhnul. Ani se nesnažil zamaskovat fakt, že jde o velké zklamání, jak pro fanoušky, tak pro ně samotné, protože se těšili, až Halo Infinite na Xbox Series X vynikne. „Omlouvám se všem fanouškům, protože nerad vytvářím očekávání, které následně nedokážu naplnit. Zároveň ale věřím, že jsme se z dlouhodobého hlediska rozhodli správně.”
Z rozhovoru také vyšlo najevo, že Matt Booty (šéf Xbox Game Studios) a Bonnie Ross (šéfka 343 Industries) spolu se Spencerem uvažovali nad možností nevydat hru v jednom celku, ale po částech. Nepřišlo jim ale vhodné zrovna Halo Infinite rozdělit, takže z nápadu nakonec sešlo.
V rozhovoru se Spencer snažil najít také pozitivnější téma. Tím je Xbox Game Pass, který bude v případě příští generace Xboxu patrně klíčovou službou. Sám Spencer ostatně zmínil, že její významnost stále narůstá. Dle jeho slov jde o rozhodující prvek pro lidi, kteří zvažují pořízení Xbox Series X. „Investice do Game Passu a jeho portfolia bude i nadále silná. Máme několik dalších opravdu skvělých a velkých oznámení,“ přislíbil Spencer. Rétorika spojená s launchem Xbox Series X se podle něj bude točit především kolem této předplatitelské služby.
Spolu s odkladem Halo Infinite došlo také k potvrzení, že se konzole objeví na pultech obchodů v listopadu. Stále nicméně neznáme její cenu.