Sekiro nebude reálné, drží se ale při zemi
Pokud jste (třeba s námi) hráli Bloodborne nebo Demon's Souls, a pochopitelně i Dark Souls od studia FromSoftware, máte představu, jaké fantaskní světy dokáže Mijazaki spolu se svým týmem vytvořit. Sekiro: Shadows Die Twice by se ale mělo držet více při zemi. Znamená to, že na fantaskní prvky nedojde?
To není tak úplně pravda. O hře, kterou jsme v celé své kráse viděli poprvé na E3 na konferenci Microsoftu, toho zatím více věcí nevíme než víme. Něco málo ale nastínil v rozhovoru pro Edge sám Mijazaki, kde přiznal, že o fantaskno ochuzeni nebudeme. Stejně tak ani o mystická až groteskní stvoření. „Nesnažíme se o stoprocentní realismus,“ otevřel svou výpověď výkonný ředitel společnosti.
„Samozřejmě že je pro nás důležité, abychom hře vtiskli nějakou uvěřitelnost, ale nesnažíme se historicky věrně adaptovat éru Sengoku. V našich předešlých hrách hrál fantaskní element mnohem větší roli, tentokrát bychom chtěli mít naši hru trochu více důstojnou, přistupovat k tomuto tématu možná více opatrně,“ řekl mistr, který dokázal se svým studiem založit prakticky celý jeden žánr, v němž nyní vzniká stále více her.
Samozřejmě ale v Edge hráče ujistil, že se nemusí obávat, že by v celé hře bojovali proti humanoidům. „Sekiro představí některé věci, které přesahují lidské chápání, tak trochu nadpřirozena, které je v tomto světě ukryté,“ uzavřel toto téma drobnou vábničkou. Teď už jen nezbývá než čekat, jak nakonec novinka dopadne, a zda se z ní stane takový pojem, jako z předchozích her studia.
Sekiro: Shadows Dies Twice vyjde na PlayStationu 4, Xboxu One a PC příští rok. Už teď si jej ale můžete předobjednat na Xzone.cz.