S Breakpointem vládne nespokojenost
Od novinky Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint možná dost hráčů očekávalo navázání na relativně povedený díl Wildlands z před dvou let. To se však tak úplně nestalo, Kuba sice titulu udělil tři body z pěti, ale spousta novinářů ve světě bylo výrazně kritičtějších. O tom, že Breakpoint je vlastně neúspěchem, hovořil ve finanční zprávě Ubisoftu i šéf celé společnosti Yves Guillemot.
A ten se nebál si nasypat popel na hlavu. „Zatímco na E3, Gamescomu i dalších akcí se zdálo, že kvalita hry je v pořádku, přijetí v recenzích i prodeje během prvních pár týdnů byly značným zklamáním,“ konstatuje CEO francouzského vydavatele. Nicméně ani po takto špatném přijetí vývojáři neskládají zbraně a slibují dlouhodobou podporu: „Jak už jsme učinili u starších titulů, i zde budeme pokračovat ve vylepšování Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint a v naslouchání komunitě s ohledem na nutné změny,“ slibuje lepší zítřky Guillemot.
Jak vidno, i Ubisoft si je nepovedeného přijetí dobře vědom, nicméně zůstává otázkou, zdali hráči vlastně ještě budou mít o titul zájem. Technické nedostatky a chybná designová rozhodnutí totiž odsoudily Breakpoint ke ztrátě pozic vybudované předchozím dílem. Avšak jak už jsme viděli v případě Tom Clancy's Rainbow Six: Siege, francouzský gigant umí z dlouhodobého hlediska se svými hrami velmi slušně pracovat.