Rezervovaný přístup Rare k tvorbě novéh obsahu
Je tak trošku paradoxní, že právě tvůrci z týmu Rare, kteří tvoří páteř interního vývoje her společnosti Microsoft, necítí potřebu spěchat s vývojem nového Xbox Live Marketplace obsahu pro svůj aktuální Xbox 360 titul Viva Piñata (v Evropě i ČR se hra začne prodávat od zítřka – v ČR bude k dispozici lokalizovaná verze). Gregg Mayles, hlavní designér výše uvedeného titulu, prozradil redaktorům GamesIndustry.biz, že vzhledem k tomu, jak je Viva Piñata unikátní titul, má jeho tým spoustu nápadů (co se nového obsahu týče). V této chvíli však ještě nepadlo žádné konkrétní rozhodnutí co se jeho tvorby týče.
Podle Maylese je prý v této chvíli zbytečné pracovat na novém obsahu. Pokud by totiž u hráčů nesklidil pozitivní ohlas, tak by bylo výhodnější vložit úsilí do práce na zbrusu nové hře. Tento mírně reservovaný přístup k tvorbě nového obsahu pro Viva Piñata nevznikl sám od sebe. Vyplynul z relativního neúspěchu nového obsahu, který tvůrci z Rare vytvořili pro Kameo: Elements of Power. Ne že by o něj nebyl zájem, ale rozhodně byl menší, než se očekávalo. Dříve než začnou vývojáři z Rare pracovat na novém obsahu pro Viva Piñata, tak si prostě musí být, nebo spíše chtějí být jistí, že to není zbytečná práce, že o něj bude zájem a že nepůjde jen o tahání peněz z kapes hráčů.