quo-vadis-galaxie
Novinka Quo vadis galaxie?

Quo vadis galaxie?

sleepless.

sleepless.

9. 10. 2003 13:15
Reklama

Počet hráčů přesáhl tři sta tisíc. Informovala o tom oficiální tisková zpráva a umělecký lídr týmu Raph Koster v internetových rozhovorech. Přesto je tu cítit cosi zkaženého: při tři sta tisících lidech není ani jedna planeta libovolného serveru přelidněná a jestli v jedné herní seanci potká hráč stovku jiných, může říct, že měl společenský den. Není tak úplně jasné, jakým způsobem souvisí zvyšující se počet předplatitelů a stagnace herního obsahu. Do 8. října 2003 se Darth Vader a císař Palpatine drbali na hlavně jako opice a radostí řvali, protože kdosi ve vývojářském týmu opomněl nastavit chování NPC na ‚vážné‘. Zajímavé lokace, jako je rebelská pyramidová základna na Yavinu 4, zejí prázdnotou, navíc leží přibližně deset minut běhu od nejbližšího města. V posledních týdnech musel někdo někoho u Verantu kopnout do pozadí, protože se celý virtuální moloch pohnul nepatrně kupředu: druhý díl takzvaně měsíčního příběhu je na place. Proslýchají se fámy o imperiálním projektu DeadEye a rebelové se snaží seč mohou, aby zjistili, o co jde, zatímco imperiální chrání informace a přesvědčují vědce o výhodách služeb císařovi - pravidelná strava, levný byt, laboratorní pláště zdarma atp. Příběh doprovází popis záchytných bodů, které pomohou oběma stranám v pátrání. V minulé (první) části bylo nutné shromáždit kódované depeše a zjistit, že projekt DeadEye existuje. Rebelové nashromáždili větší množství disků a za odměnu získávají deseti procentní bonusy při splnění jakéhokoliv úkolu. To už je alespoň nějaká motivace, že?

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama