Paradox věří, že k dalšímu odkladu Bloodlines 2 nedojde. Hra využívá nový engine
Společnost Paradox Interactive koncem minulého týdne přinesla podrobnosti ohledně vývoje druhého dílu Vampire: The Masquerade – Bloodlines, jenž byl několikrát odložen. Nic takového už ale údajně nehrozí.
- Paradox Interactive spoléhá na nově stanovený termín vydání Bloodlines 2
- Tomu odpovídá i nová marketingová kampaň
- Autoři hru přesunuli na Unreal Engine 5
O hře promluvil Sean Greaney, jenž v Paradoxu z pozice viceprezidenta dohlíží na značku World of Darkness. V rozhovoru pro magazín Digital Trends naznačil, že už další odklad neočekává. „Kdybychom si nebyli jisti nově stanoveným termínem vydání, nazahájili bychom novou marketingovou kampaň. Existuje důvod, proč jsme o hře nějakou dobu nekomunikovali a nepropagovali ji.”
Následně vysvětlil, že chtěli dát studiu The Chinese Room dostatek času, aby se seznámilo s projektem a plynule na něj navázalo. „Teď, když už máme za sebou alfa verzi, je čas začít mluvit s našimi fanoušky.”
Greaney zároveň ocenil práci studia Hardsuit Labs, na kterou The Chinese Room navázal. Autoři převzali jistá témata či design jednotlivých postav, zůstává také zasazení v Seattlu. Odklon je vidět například v příběhu, podrobnosti najdete v přiloženém článku. Jednou z dalších změn je přechod na Unreal Engine 5, hra totiž původně využívala starší verzi.
Pokud opět nenastanou zásadní komplikace, pak Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 dorazí na podzim příštího roku, a to na PC a konzole PlayStation 5 a Xbox Series.