Nová pozice Activisionu se zmiňuje o inovaci nazvané "CoD 2.0", součástí by měla být i předplatná služba
Budoucnost série Call of Duty je v tuto chvíli značně rozpolcená – alespoň navenek. Zatímco na jedné straně se kupí problémy u Warzone a tvoří se jeho mobilní verze, na straně druhé plánuje Activision dát si od série Call of Duty jeden rok pauzu a věnovat péči jeho dalším dílům. Tato situace by se mohla ještě více komplikovat, dle posledních spekulací bude série využívat i formu předplatného.
- Nová pracovní pozice Activisionu zmiňuje “obsah závislý na předplatném”
- V současné době ale studio nic podobného nenabízí
- Spekuluje se tak o další “revoluci” v sérii
Všiml si toho Twitter účet CharlieIntel, který informuje o všem, co se sérií Call of Duty souvisí. V novém příspěvku ukazuje na novou pozici Influencer Marketing manažera, jejíž popis je opravdu zajímavý. „2022 značí velkou příležitost pro Call of Duty, především ve velkých inovacích pro hráčský zážitek, multiplatformní gameplay, obsah závislý na předplatném, vývoji mobilních her a přechodu ke spojení komunit a hráčů. Tento krok nazýváme jako „CoD 2.0“,“ píše vedení v popisu práce.
Z oficiálních zdrojů se tedy dozvídáme, že studio pracuje na jakémsi kroku či inovaci pojmenovanou jako „CoD 2.0“. Zároveň se popis zmiňuje o obsahu závislém na předplatném, v současné chvíli ale studio nic takového nenabízí. Jsme tedy opravdu zvědaví, co před námi vývojáři skrývají a jak bude vypadat budoucnost Call of Duty.