GTA Online má stabilizovat nový patch
Rockstar oznámil, že na Xbox 360 i Xbox One už je k dispozici nejnovější stability patch, který by měl výrazně zlepšit fungování multiplayeru, který po vydání Heist updatu nepřestávají provázet problémy s odhlašování, padáním a nekonečným loadingem.
Jedná se o stejný patch, který je už od pátku k dispozici ve verzi pro PlayStation 3 a PlayStation 4. O víkendu jsme měli možnost vyzkoušet právě na PS4, jak fix funguje. Ptáte se, kde je tedy slíbené nové video z loupeže? Výsledek je takový, že i bez ohledu na neustálé přetížení serverů jsme se nebyli přes dvě hodiny schopní sejít v jedné hře na déle než deset minut.
Každá změna mise, mapy či respawn představují potenciální riziko pádu nebo záseku kdesi v limbu, kdy hráč sleduje vysoko nad mraky město z ptačí perspektivy a nic se neděje. Pro řadu hráčů je problém sejít se pomalu v jedné instanci. Nezbývá než doufat, že se vleklé problémy podaří brzy odstranit a nezdědí je i hráči na PC.