GTA 6 v grafice Minecraftu. Animátor připravil povedenou předělávku
Jak by asi vypadal další díl městské akce od Rockstar Games, pokud by autoři sáhli po grafickém stylu Minecraftu? Jistou představu nabízí upravený trailer.
- Animátor udělal předělávku ukázky z GTA 6 ve stylu Minecraftu
- Příprava mu zabrala šest týdnů, na projektu spolupracoval s dalšími třemi lidmi
První ukázka z GTA 6 udělala skvělý dojem, navíc se dočkala nespočtu předělávek. Některé byly povedené, jiné už méně. Za zmínku rozhodně stojí nedávná adaptace, za níž stojí animátor Ray Escobar. Díky němu si můžete odpovědět na otázku, jak by další GTA vypadalo ve stylizaci slavného Minecraftu.
Escobarovi se podařilo zachytit atmosféru prezentovanou v původní ukázce, ať už jde o neonem prozářené ulice, nebo sluncem zalité pláže. Ukázka obsahuje i několik easter eggů, některé prvky z GTA byly vyměněny za vtípky ve stylu Minecraftu.
Není náhodou, že se video objevilo až nyní, výroba zabrala měsíc a půl práce. Nutno podotknout, že Escobar na projektu spolupracoval se třemi dalšími lidmi. Veškeré assety nejprve vytvořili v Minecraftu, následně využili Unreal Engine 5, v němž hledali správné nasvícení. K animacím využili program Autodesk Maya.
Pokud se vám klípek líbil, můžete se podívat na ostatní videa kanálu Boranium Art. V seznamu najdete i další známé hry, například Red Dead Redemption 2 či The Last of Us Part 2.