Greene a jeho PUBG překonal další milník
Kdykoliv píšeme o PlayerUnknown's Battlegrounds, můžete vzít jed na to, že se novinka týká nějakého milníku. Někomu by možná stačila jedna, maximálně dvě zprávy o tom, že je hra úspěšná, jiného ale stejně jako nás fascinuje, s jakou rychlostí se hráčská základna rozšiřuje.
Sedm milionu lidí. Která hra se touto cifrou může od začátku roku chlubit? Battlegrounds k tomu stačilo necelých pět měsíců a předběžný přístup. Vedle rychlosti, s jakou toto číslo naskakuje, nás ale pochopitelně zajímá, jestli svůj potenciál nevybije ještě před tím, než definitivně vyjde. Greene AKA PlayerUnknown si to nemyslí a věří, že bude hru podporovat několik let, ale nechcete nám tvrdit, že o rekordech budeme psát ještě na konci roku, že ne?
Na druhou stranu by si to studio Bluehole a právě Brendan Greene zasloužili. Podobný úspěch a fenomén, jakým Battlegrounds je, by se nemusel opakovat. Vždyť se nejedná jen o počet prodaných her jako takových, ale k popularitě musíme přičíst i to, kolik z nich hru hrají ve stejnou chvíli. 620 tisíc. Jinými slovy přes šest tisíc hraných her v jednu chvíli. To by bylo, abyste na připojení ke hře čekali nějak dlouho.
Jelikož se hra prodává za 30 dolarů, poměrně snadno si můžeme udělat obrázek o tom, kolik peněz ke Greeneovi a spol. přiteklo. Není proto divu, že se na kolínském Gamescomu uspořádá turnaj právě v Battlegrounds, i přes to, že se stále jedná o early access. Na výsledky – ne snad ani tak herní, jako spíše na komerční – jsme proto velice zvědaví.