Fortnite přilákalo spousty platících hráčů
Free-to-play politika je slibný, byť vrtkavý způsob, jak přilákat ke svým titulům masy hráčů. Zřejmě se ale stále najde velké množství zájemců ochotných za brzy bezplatnou záležitost zaplatit desítky dolarů. Veliký úspěch totiž zažívá předběžný přístup léta vyvíjené akční novinky Fortnite. Společnost Epic může hřát u srdce například půlmilion prodaných kopií během prvních 24 hodin.
A to opravdu není málo. Hybrid zombie survivalu, budovatelské strategie a TPS provázely během vývoje těžké porodní bolesti, vždyť o existenci Fortnite víme oficiálně již od roku 2011. Zdálo se, že nakonec titul ze společné kuchyně tvůrců Unreal Tournament a Bulletstorm zanikne v propadlišti dějin a nikdy nevyjde. Nakonec ale hře svítá na lepší časy a slaví velké prodejní úspěchy.
Absolutely humbled by the response to this week's @FortniteGame launch. 500k+ digital pre-order sales and just getting started! Thank YOU.
— Darren Sugg (@DarrenSugg) July 26, 2017
To je o to překvapivější, že už v průběhu příštího roku Fortnite otevře brány všem hráčům se spuštěním free-to-play modelu hraní. Během prvního týdne se do budování pevností a bitev se zombie mohli zapojit nákupčí takzvaných Founder’s Packů. Jejich ceny se pohybují v přepočtu v rozmezí od 900 do 3300 korun. Co motivuje některé nadšence k zaplacení tisíců za dřívější přístup k titulu zdarma nevíme, určitě se ale Fortnite na zoubek podíváme.