Fanoušci bojkotují předobjednávky BF V
První trailer na druhoválečný Battlefield V se nesetkal u komunity zrovna s nadšením – důraz na ženy a prapodivná stylizace vzbudily u hráčů spoustu emocí, které ventilovali s hashtagem #NotMyBattlefield. Výkonný viceprezident EA, Patrick Sutherland, tehdy hráče vyzval, ať si tedy hru nekupují, jestli se jim nový směr nelíbí. A hráči poslechli.
Dle reportu proslulého The Wall Street Journal jsou totiž počty předobjednávek neobvykle nízké, čemuž toto nešťastné prohlášení pravděpodobně „pomohlo“. Dalším faktorem, který novému Battlefieldu mohl uškodit, je cílení vydání přímo proti tvrdé konkurenci v podobě Call of Duty: Black Ops 4 a samozřejmě Red Dead Redemption 2 – ačkoliv se třeba v případě druhého jmenovaného nejedná ani o stejný žánr, obecně se věří tomu, že publika pro tyto hry jsou podobná.
— Sarah E. Needleman (@saraheneedleman) August 14, 2018
Kombinace těchto faktorů by mohla rezultovat v podobný výsledek, jako u Titanfall 2 – velmi dobrý titul tehdy zapadl mezi Battlefield 1 a CoD: Infinite Warfare, což zapříčinilo poměrně nízké prodeje. A dobré zprávy nevěstí ani včerejší zprávy o odchodu Patricka Söderlunda, jehož načasování pouhé dva měsíce před vydáním extrémně důležitého titulu však vyvolává spoustu otázek.
Pokud však hře stále věříte, můžete se těšit na zítřejší oficiální Gamescom trailer, pojmenovaný Devastation of Rotterdam. Battlefield V vychází 19. října na PC, PlayStation 4 a Xbox One, hru si můžete předobjednat na Xzone.