Designér soubojů ve Final Fantasy XVI doufá, že hra osloví i naprosté nováčky
Pokud nemáte žádné zkušenosti s Final Fantasy, pak asi ani neuvažujete o pokračování hlavní série, které dorazí již tento týden. Autoři nicméně doufají, že hra přitáhne i úplné nováčky.
- Ryota Suzuki tvrdí, že je Final Fantasy XVI jeho mistrovským dílem
- Hra podle něj potěší i nováčky, kteří s touto sérií nemají žádné zkušenosti
O hře promluvil designér soubojů Ryota Suzuki, který dříve pracoval na značkách Devil May Cry, Monster Hunter nebo třeba Dragon's Dogma. “Během své kariéry jsem se v posledních 25 letech věnoval akčním hrám. Opravdu si myslím, že je tento titul mým osobním mistrovským dílem,” řekl v nedávném streamu.
Dále zdůraznil, že je přístupná i naprostým nováčkům. “Při navrhování soubojového systému jsme kladli důraz na to, aby se líbil i těm, kteří dosud akční hry nehráli nebo v nich nejsou kovaní.” Sluší se dodat, že se souboje odehrávají v reálném čase.
Zda se jeho slova potvrdí, to si ověříme už 22. června. Final Fantasy XVI míří na konzole PlayStation 5, už nyní je k dispozici demoverze.