Army of Two chce přinést hlavně zábavu
Některé akce se snaží o realistický přístup, jiné naopak chtějí vyniknout opačným stylem. Právě takovým příkladem může být akce Army of Two: The Devil's Cartel, která vše podřizuje zábavě. „Na trhu akčních her, kde dnes všechny střílečky tvrdí, že jsou nejrealističtější, se trochu zapomíná, že hry by měly být především zábavné,“ prohlásil v rozhovoru s Eurogamerem Greg Rizzer, jeden z designéru studia Visceral Games, které za tímto kouskem stojí.
„Občas se nás někdo zeptá, jak vybočujeme z řady jiných stříleček. Myslím si, že odpověď je jasná,“ doplnil Rizzer a upozornil, že hráči ocení zážitek ve stylu filmů Michaela Baye. Pokud si také myslíte, že se dnešní střílečky berou až moc vážně, jistě byste měli třetí díl série Army of Two vyzkoušet. Hra, v níž se hlavní hrdinové v ulicích Mexika střetnou s drogovými kartely, vyjde v Evropě na konzole Xbox 360 a PlayStation 3 29. března tohoto roku.