Vývojáři Biomutanta hovoří o průtahu vývoje
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Vývojáři Biomutanta hovoří o průtahu vývoje

Vývojáři Biomutanta hovoří o průtahu vývoje

Patrik JeIínek

Patrik JeIínek

30. 1. 2021 10:05 2
Reklama

Biomutant je zářným zástupcem titulů, které bychom při představení zařadili mezi "malé velké hry". Jeho prostřednictvím nám měl být představen svět, který bude co do kvality zpracování blízký tříáčkové produkci, avšak rozsahem spíše menším projektům. Od prvního odhalení (srpen 2017) byla ale bohužel cesta autorů opakovaně dlážděna nečekanými odklady, jejichž odůvodnění přichází až nyní.

V rozhovoru pro IGN se ředitel studia Experiment 101 Stefan Ljungqvis nechal slyšet, že hra za dobu svého vývoje výrazně přerostla nastavená očekávání týmu. Je to opravdu velká hra, a ještě větší sousto pro tým 20 lidí, prohlásil Ljungqvis. Méně početné studio Experiment 101 složené převážně z bývalých zaměstnanců Avalanche Studios se podle Ljungqvise potýkalo s častými personálními omezeními při opravě bugů.

Pro naše QA oddělení představovalo hledání bugů neuvěřitelné množství práce, a to zvláště pro jejich obtížnou dohledatelnost v otevřeném světě," vysvětluje situaci Ljungqvist. Přestože svět Biomutanta nepatří se svými 8 čtverečními kilometry mezi nejrozsáhlejší herní lokace, přítomnost bezpočtu kmenů, základen a boje s protivníky při současném střídání forem hlavního hrdiny činily vývojářům značné problémy. Tím spíše, uvážíme-li fakt, že modifikace (mutace) hlavní postavy přináší vedle změny herního stylu i odlišný přístup k překonávání environmentálních překážek.

Jako další důležitý faktor v nastalém zdržení se projevil scénář. Ten měl k roku 2019 obsahovat přibližně 80-85 tisíc slov. K současnému datu se mělo však číslo vyšplhat až na bezmála 250 tisíc slov, což se pochopitelně projevilo na náročnosti korekce i testování hry. Pozitivním důsledkem je na druhou stranu integrace tzv. systému Karmy, tedy mechanismu, jenž pozměňuje dialogy s NPC podle strany spektra, ke které se zrovna přikláníte.

Biomutant vychází 25. května letošního roku na PC, PlayStation 4 a Xbox One.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama