Hangar 13 o zpracování mise Fair Play

15. říjen 2020 14:20 / Radek Raudenský / Novinky / Diskuze (3)

Mezi ikonické mise první Mafie rozhodně patří Fair Play. Frustrující úkol dojet závod jako první v autě, které se neovládá zrovna nejlépe, s partou mimořádně agresivních protivníků v zádech, potrápil spoustu hráčů. Není tak divu, že se právě přepracování této mise dostalo s vydáním remaku pod radar hráčů a studio Hangar 13 celkovou předělávku rozsáhle komentuje.

„Když jsme oznámili vydání hry Mafia: Definitivní edice, byla první otázka většiny hráčů, zda jsme opravili ten závod,“ vzpomíná herní ředitel studia Hangar 13 Alex Cox. „Tahle mise je natolik proslulá, že jsme věděli, že o ní hodně uslyšíme.“ Vývojáři si tedy byli vědomí toho, že u závodu se musí co nejvíce přiblížit původní hře, ale zároveň není tajemstvím, že si Mafii zahraje spousta nováčků. Vývoj se tak musel přizpůsobit oběma stranám.

„Fanoušci při uživatelském testování požadovali zachování extrémní náročnosti; pokoření závodu se pro ně stalo nezapomenutelným zážitkem,“ říká Cox. „Noví hráči však měli opačné pocity. Bez vzpomínek na původní hru jim mise, která vyžaduje tolik opakování a specifických, pokročilých dovedností, prostě neseděla. Myslím, že nakonec jsme přišli s výborným řešením: fanoušci si mohou zajet závod v režimu klasické obtížnosti, který je blíž té hře, kterou si pamatují, zatímco noví hráči si mohou vychutnat zážitek z Velké ceny 30. let 20. století s běžným nastavením obtížnosti.“

Studio tak přizpůsobilo celý závod obtížnosti, na kterou jste se rozhodli Mafii zahrát. Klasická obtížnost chyby neodpouští, u lehčích obtížností hra naopak velmi ráda pomůže. Při kolizi se soupeři nedostanou automaticky před vás, stejně tak je i ovládání auta mnohem mírumilovnější. Obecně pak došlo k úpravě trati tak, aby byl závod plynulejší. S celkovým přepracováním hry má Fair Play taktéž upravený příběhový podtext, který je hlavně o soupeření mezi Salierim a Morellem.

Zdroj: Mafia

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20792015
TomKQT napsal 17. 10. 2020 v 09.43

Pamatuji si, ze ackoliv nejsem zadny naruzivy hrac zavodnich her, tuhle misi jsem zvladnul doslova na prvni pokus. Cimz se nechci chlubit nebo navazet do ostatnich, proste mi asi sedla nebo jsem mel stesti. Mlhave si vybavuju misto, kde se takovou sikanou dalo jet na plny plyn, ale AI tam brzdila.

Editováno: 17. 10. 2020 v 09.43

Nahlásit nevhodný obsah

20876347
Cimba4 napsal 16. 10. 2020 v 13.23

Ja jsem jel hru na tu nejtěžší obtížnost (Klasická ,PS4Pro). Se závody jsem nějak velký problém neměl. Ale sestřelit kulomet na panceřovém voze v misi VÝLET DO PŘÍRODY , to bylo utrpení . A jinak mě závody přišli těžší v originální mafii, ale těžko říct to jsem byl ještě děcko. Takže hračské zkušenosti na minimu.

Nahlásit nevhodný obsah

20922326
qwe5 napsal 16. 10. 2020 v 10.50

V jedničce mi to přišlo jednodušší. Tady jsem měl problém na klasik dojet i s formulí v noci zpět díky dost brutálnímu limitu a rozbité formuli, která plavala a provozu, který rozhodně nebyl dle hustoty noční. Na vlastní závod jsem po několika pokusech, které se ani neblížily vítězství, sundal obtížnost a už se to dalo, ale původní závod mi přešel o dost snazší i díky jízdnímu modelu. Dalo se líp předpokládat co formule udělá a jak reagovat, navíc původní protivníci rozhodně nebyli tak agresivní. Z jízdního modelu remaku mám asi stejný pocit co Dan, jsou to sáňky, které náhodně plavou a ustřelují.

Nahlásit nevhodný obsah