Streets of Rage 4 slaví 1.5 mil. kopií updatem

7. září 2020 18:20 / Patrik Jelínek / Novinky / Diskuze (11)

Čtvrtá iterace beat 'em up série Streets of Rage proráží vedle zástupů nepřátel i prodejní hranici 1,5 milionu kopií. Po právu zasloužený úspěch oslavili vývojáři DotEmu společně s hráči, a sice vydáním dosud největšího updatu, který hra od svého dubnového vydání zažila.

Výkonný producent Cyrille Imbert situaci pochopitelně okomentoval, a to konkrétně slovy: "Přijetí Streets of Rage 4 by nás nemohlo potěšit více. Jsme neskonale vděční všem fanouškům, kteří hru podpořili ode dne jejího vydání  nově příchozí update cílí navýšení znovuhratelnosti což je, jak věříme, něco, co ocení právě ti hráči, kteří s námi byli od samého počátku."

Pro představu, zmiňovaný update kombinuje takřka 80 různých změn menšího i většího rozsahu čítající fundamentální úpravy od stability online režimů a balancování herních postav až po úpravy nahlášených chyb nebo občasných pádů hry. Úplný seznam obsahující záznamy všech novinek a provedených změn je k nahlédnutí dostupný zde. Pro hráče hrou dosud nezasažené naopak přikládáme starší, avšak o nic méně stylový trailer.

Zdroj: VG247

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20875576
Smaug. napsal 8. 9. 2020 v 15.46

Mitsurugi: S adventurami mohu souhlasit, ale s plošinkovkami ne. Ty se umisťují i mezi nejlepšími hrami roku, hodně se o nich píše a je celkem jedno, jestli jde o indie vývojáře. Hollow Knight, Ori, Celeste, Super Meat Boy, Cuphead, Dead Cells...
Obtížnost je taky důležitá. Děti baví se na hry jako Ori dívat, ale hrát a umírat moc ne, chybí jim trpělivost (vyzkoušeno).

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 8. 9. 2020 v 14.16

Smaug.: S tím nesouhlasím, 2D adventury jsou ještě chcíplejší žánr než mlátičky a s 2D plošinovkami to taky není nijak slavné. Mezi velkými hráči je dělá prakticky jen Nintendo a jinak jsou stejně závislé na indie tvorbě jako mlátičky.

Navíc bych jejich vyšší popularitu připisoval spíš větší přístupnosti a jednodušší (v principu, ne obtížnosti) hratelnosti, což je důležité třeba pro děti, než tomu, že "si na nic nehrají".

Editováno: 8. 09. 2020 v 14.23

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 8. 9. 2020 v 13.31

Smaug.: Hry jsou jako móda. Časem se starý trendy budou vracet. Věřil by někdo v devadesátkách po nástupu PS1, že se vrátí PIXEL ART ?

Editováno: 8. 09. 2020 v 13.32

Nahlásit nevhodný obsah

20875576
Smaug. napsal 8. 9. 2020 v 13.30

Mitsurugi: Právě, že to je takové pseudo 3D (postava chodí do všech směrů a skáče, ale omezení jsou citelná - třeba vystřelit šikmo je problém). Na rozdíl od 2D plošinkovek, které přežily nejspíš proto, že si nepotřebovaly na nic hrát. 2D point and click adventury také fungují i dnes.

Editováno: 8. 09. 2020 v 13.31

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 8. 9. 2020 v 12.54

Smaug.: Nevím, jestli bych souhlasil s tím, že beat-em-upy vznikaly jako náhražka 3D, možná to tak bylo (který 8 a 16bit 2D konzolový žánr byl ale jiný, že jo?), ale ve výsledku je to samostatný žánr se specifikou hratelností. Je škoda, že moc těhle her nevzniká. 3D mlátičky jako DMC, nebo Dynasty Warriors jsou super, ale není to to samé.

Aspoň, že nějaké kvalitní 2D mlátičky existují v rámci indie tvorby.

Nahlásit nevhodný obsah

20875576
Smaug. napsal 8. 9. 2020 v 12.04

Mitsurugi: Doomovky už byly hry bez zásadních technologických omezení. Tedy samotný Doom 1 a 2 ještě drobná omezení měl, ale to je detail. Mlátičky nebo ty krokovací dungeony vznikly jako náhražky pořádného 3D, které se v době jejich vzniku nedalo rozumně realizovat a tak svou technickou nedokonalostí omezovaly hráče. Když technické omezení padlo, nebyl důvod se žánru držet. Příběhové střílečky kromě příběhu nenabízejí nic navíc, naopak některé hráče ten příběh omezuje, proto ta renesance.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 8. 9. 2020 v 11.03

Smaug.: Tak Doomovky byly zase nahrazené víc příběhovými střílečkami ala Half Life a přesto se dočkaly renesance, kdy v současnosti je snad lepší období pro fanoušky Doomovek než v devadesátkách.

Editováno: 8. 09. 2020 v 11.19

Nahlásit nevhodný obsah

20875576
Smaug. napsal 8. 9. 2020 v 10.50

Jsoucno: Já ti nevím. Přijde mi to trochu jako volání po krokovacích dungeonech (které mám moc rád) v dobách moderních RPG. Beat 'em up žánr byl prostě nahrazen 3D akcemi z pohledu třetí osoby. Vytvořit nějakou novou (nebo remasterovat starou) může být pro nostalgiky fajn, ale hit se z toho prostě už nestane.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 8. 9. 2020 v 07.15

Mitsurugi: +1 Hmmm, Vanillaware.......

Jsoucno: +1

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 7. 9. 2020 v 18.36

Jsoucno: Chtělo by to něco nového od Vanillaware, vím, že v září má vyjít nová hra od nich, ale to nebude beat-em-up.

Nahlásit nevhodný obsah

20878639
Jsoucno napsal 7. 9. 2020 v 18.28

Po pravu ! Doufam ve vzkriseni tohodle zanru, na psku tenhle zanr set sakra chybi v takovehle kvalite.

Nahlásit nevhodný obsah