Remaku SpongeBoba se prodejně daří
Remake herního SpongeBoba z roku 2003 provází prodejní úspěch. Titulu vydavatele THQ Nordic se za necelé 2 měsíce od červnového data vydání podařilo přilákat pozornost více než 1 milionu hráčů.
Zhodnocení komerčního přijetí hry komentovali zástupci mateřské společnosti THQ Nordic, firmy Holding Embracer Group. Zpráva byla sdělena formou pravidelného investičního hovoru reflektujícím uplynulé finanční období. V rámci stejné diskuze bylo dále zmíněno, že výše prodejů překonala očekávání, která společnost v souvislosti s uvedeným titulem držela, a že nečekaný úspěch přisuzuje především zájmu skalních fanoušků původní předlohy.
SquarePants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated překonal v řeči prodejních čísel prozatím překonal i Remake Destroy All Humans!, který nám THQ přineslo o měsíc později. Vysoký zájem o obě jmenované hry současně výrazně přispěl v zajištění dosud nejúspěšnějšího fiskálního čtvrtletí společnosti THQ Nordic.