AC dostal sidequesty pět dní před vydáním

25. květen 2020 06:00 / Tadeáš Pepř / Novinky / Diskuze (5)

Že je vývoj her často divoký a komplikovaný proces ví asi každý hráč, někdy nás ale okolnosti vydání titulů i tak překvapí. Tak například první díl série Assassin’s Creed se rozhodně v klidu nerodil. Poměrně rozporuplný titul dostal velkou část svého vedlejšího obsahu (především tzv. Templar assassinations) až pět dní před vydáním.

Bývalý šéf vývoje umělé inteligence soubojů Charles Randall to oznámil na svém Twitteru. V mírně bizarní historce dokonce zmínil, že rozkaz přišel kvůli tomu, že si hru pár dní před vydáním zahrál syn CEO Ubisoftu. Randall později své tvrzení poupravil a poukázal na to, že šlo jen o řečnický obrat, přičemž ani netuší, zda CEO nějaké dítě v této době měl. Tak jako tak ale příkaz k přidání vedlejšího obsahu přišel skutečně zničehonic těsně předtím, než měla hra jít do lisoven.

Randall sám považuje následující pětidenní práci za zázrak, přidaný obsah totiž tým dokázal nejen vyvinout, ale i zbavit většiny bugů. Server IGN upozorňuje pouze na jednu templářskou vraždu, která mohla vlivem bugu skončit předčasnou smrtí cíle. Následkem bylo, že na konzoli Xbox 360 nešlo získat všech 1000 bodů za achievementy a bylo nutné celý průchod hrou restartovat.

To částečně vysvětluje, proč byl začátek jedné z nejhodnotnějších značek herní historie tak zajímavou a revoluční, ale zároveň velmi repetetivní a prázdnou hrou. Do budoucna se v tvorbě nepovinného obsahu Ubisoft výrazně zlepšil, v současných pokračováních hráče Assassin’s Creed sidequesty doslova zaplaví. Zřejmě mají vývojáři na práci více, než pět dní.

Zdroj: IGN

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
8530612
Superman25 napsal 25. 5. 2020 v 20.14

Spratekk CZ: no v prvnich 2 az 3 dilech byl super. A v Odyssey taky solidní

Nahlásit nevhodný obsah

20859314
h4nsasjks napsal 25. 5. 2020 v 18.51

Spratekk CZ: Já si myslím, že to byl skvělý nápad, který nedotáhli, protože vyžadoval udělat 2 hry... Ale vize Matrixu do minulosti byla skvělá.

Nahlásit nevhodný obsah

20874257
Spratekk CZ napsal 25. 5. 2020 v 16.54

Značku AC vždycky alespoň podle mě teda zabíjel předěl v současnosti, kde zastavil tempo hry a nudný pasáže člověk nemohl ani přeskakovat. Ruku na srdce.. koho bavily tyhle pasáže

Nahlásit nevhodný obsah

20859314
h4nsasjks napsal 25. 5. 2020 v 12.44

Ocelotr NN: AC1 působil spíše jako nějaký koncept, než plnohodnotná hra... Ale já jsem si ji po rozvleklejším úvodu celkem užil... Chytlo mě skákání po střechách a zabíjení stráží skrytou čepelí... Byť to ještě nebylo ani náhodou vychytané...

Dnes jsou mnohem dál, problém bych viděl v gigantické mapě a záplavě vedlejších úkolů... Což bych řekl je důsledek toho, že chtějí prosadit vlastní službu za předplatné... Tzn. potřebují obsah, který budeš hrát déle než pár hodin...

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 25. 5. 2020 v 08.47

Tak repetitivní a prázdná hra je to dodnes, tenhle trademark si značka ponechala.

Nahlásit nevhodný obsah