Vývojáři Cyberpunku musí crunchovat
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Vývojáři Cyberpunku musí crunchovat

Vývojáři Cyberpunku musí crunchovat

David Plecháček

David Plecháček

17. 1. 2020 13:29 6
Reklama

Jak již víte, Cyberpunk 2077 si vyžádá o trochu více péče a času. I když je odklad o nějaké čtyři měsíce docela velký, evidentně budou mít vývojáři i tak plné ruce práce, aby vše dotáhli do zdárného konce. A tak se s jeho vývojem začíná zmiňovat populární slovíčko posledních let – crunch.

Crunch je termín, který se rozebírá prakticky u všech velkých her. Cyberpunku se evidentně nevyhne. Podle Adama Kicinského, jednoho zvýkonných ředitelů společnosti, jsou přesčasy nevyhnutelné: „V určité míře (crunch) bude, máme-li být upřímní,“ řekl na narychlo svolané tiskové konferenci.

Zároveň ale dodal, že se jej pokusí co nejvíce eliminovat. „Je třeba si však uvědomit, že jsme v poslední fázi vývoje. Snažíme se být v tomto směru co nejvíce rozumní, ale ano. Bohužel se mu nevyhneme.“ O většině případů neuvěřitelně dlouhých přesčasů a brutálních podmínkách při vývoji jsme se většinou dozvídali zpětně z anonymních zdrojů, CD Projekt ale vše přiznává na rovinu.

Nic jiného mu ale zřejmě nezbývá. Společnost byla kritizována za crunch už u předchozích projektů. Podobně se nestihalo u Zaklínače 3, a vedení vývojářského týmu slibovalo, že se věci pokusí u Cyberpunku udělat jinak a závěrečný shon eliminovat, aby byli podmínky doslova „lidštější“. Evidentně to bez něj ale nepůjde ani tentokrát. Na druhou stranu, díky němu se hry dočkáme „už“ 17. září. Jinak by mohl být odklad mnohem delší.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama