Detaily o soubojovém systému Fallen Order
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Detaily o soubojovém systému Fallen Order

Detaily o soubojovém systému Fallen Order

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

21. 6. 2019 09:10 5
Reklama

První gameplay záběry ze Star Wars Jedi: Fallen Order představily mimo jiné sílu světelného meče. Ta bohužel neodpovídá představám některých jedinců a stala se předmětem debat. Smíšené reakce vyvolala například skutečnost, že hlavní hrdina nemá možnost rozsekat protivníka na kusy, což by se světelným mečem měla být hračka. Právě k tomu se vyjádřil designér Justin Perez.

Rozhovor s ním parafrázoval Ryan McCaffrey z IGN. Dle jeho slov se tato věc ve hře neobjevuje kvůli zásadám, na nichž trvá Lucasfilm, potažmo Disney. Oficiální stanovisko je takové, že u droidů a všemožných potvor není useknutí paže či nohy problém, u lidí však ano. Useknutí končetin nebo hlavy totiž spadá do kategorie výjimečných momentů. Aby byla jejich výjimečnost zachována, šetří se s nimi. Není tedy vyloučeno, že k takovým okamžikům dojde, půjde ale o důležité chvíle, například v cutscéně nebo v souboji s bossem. Tato skutečnost pravděpodobně platí pro jakoukoliv oficiální Star Wars hru, která v budoucnu vznikne.

U soubojového systému ještě chvíli zůstaneme. Game Informer totiž přinesl rozhovor s člověkem, jenž má soubojový systém na starost. Jason De Heras poskytl několik zajímavých informací. Z mávání světleným mečem by měli mít hráči pocit velké síly, vývojáři však zároveň chtěli do hry implementovat jistou výzvu. Právě proto jsou Stormtroopeři připraveni padnout k zemi po jednom zásahu, zatímco takový Purge Trooper je schopen útok vyblokovat. To bylo ostatně k vidění v gameplay ukázce z E3.

V souvislosti s tím vysvětluje De Heras styl boje s těmito nepřáteli. Kdokoliv, kdo umí blokovat útoky světelným mečem, bude mít takzvaný „guard meter”. Obranu je potřeba prolomit, načež stačí jeden zásah, jehož následky jsou fatální. Zde je důležité načasování. Odražení útoku v tu správnou chvíli totiž může vyústit v okamžitou popravu nepřítele.

Systém boje by se dal připodobnit k Sekiro: Shadows Die Twice. U práce FromSoftware se tým z Respawn Entertainment evidentně silně inspiroval. Star Wars Jedi: Fallen Order vychází 15. listopadu na PC, Xbox One a PlayStation 4.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama