Youngblood se zbaví nejtěžší obtížnosti

15. květen 2019 13:12 / Marek Selinger / Novinky / Diskuze (3)

Mein leben. Dvě slova, která ještě dnes, rok a půl po vydání Wolfenstein II: The New Colossus, straší všechny trophy a achievement huntery. Právě takto totiž byla pojmenována nejtěžší obtížnost, přičemž pro dosažení platinové trofeje/maximálního Gamerscore jste celou hru museli projít právě na ni. Což znamená, že během celého průchodu není možné využít jediného checkpointu, navíc první smrt znamená automaticky konec a návrat do hlavního menu.

A to se mnoha fanouškům logicky moc nelíbilo. Byť část hráčů říká, že pro platinové trofeje by mělo být vynaloženo skutečně značné úsilí, na druhou stranu by se nemělo jednat o zážitek, kdy po desetihodinovém hraní první chybička znamená, že je nutné začít od úplného začátku. Právě trofej/achievement Mein leben se dá označit za něco, o co se pokusí jen ti největší masochisté. To se však s brzy vycházející odbočkou Youngblood naštěstí změní.

Potvrdili to sami vývojáři ze studia Machine Games, kteří se o celou sérii v této konzolové generaci starají. Jeden z fanoušků se totiž zeptal, zdali se situace z The New Colossus bude opakovat, přičemž se dočkal potěšující odpovědi. „Novinka bude obsahovat pouze následující obtížnosti: Easy, Casual, Medium, Hard, Very Hard a Über.“ Už tedy žádný Mein leben, což zcela určitě nejeden hráč, který trofeje/achievementy rád sbírá, rád slyší. Nakonec autoři vyvrátili i myšlenku, že by daná trofej z předloňského dílu mohla být nějak upravena.

Na platinu z The New Colossus si tak budeme muset nechat zajít chuť, nicméně z faktu, že nejtěžší obtížnost bude v novém díle absentovat, dává tušit, že autoři si jsou vědomi, že minule tak trochu ustřelili.

Zdroj: PlaystationLife

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20913302
Tomee napsal 17. 5. 2019 v 08.20

Ocelotr2.1: mám oba wolfy na uber, evil within na akumu, dark souls jsem schopen projít bez smrti... ale tento třetí wolf na mein leben je čiré zlo vývojářů :D

Nahlásit nevhodný obsah

20846931
Lynch napsal 15. 5. 2019 v 16.26

Mein leben je solidní úlet. Na Über by to ale šlo.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 15. 5. 2019 v 14.40

Pusinky hodobóžový, "Bůů je to těžký" From software by obtížnost přidalo na just těmhle princezničkám ;-) Jestliže někdo považuje ACHIEVEMENTY za důležitý životní prvek a pak si stěžuje, "že je to to těžký získat", měl by se zamyslet nad prioritami :).

Na druhou stranu je li dána koridorová chodba a v ní tisíc nácků, jedna kulka smrt, porucha není na vašem přijímači.

Editováno: 15. 05. 2019 v 14.46

Nahlásit nevhodný obsah