Hovořit o Cyberpunku na Stadii je předčasné

23. duben 2019 17:13 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (0)

Dnes už jsme o Cyberpunku hovořili, ale k rozhovoru CD Projektu a magazínu Areajugones se ještě jednou vrátíme. Tentokrát už se o chystaném RPG bavit nebudeme, nebo alespoň ne přímo. Mateusz Tomaszkiewicz ale s reportéry hovořil i o jiných věcech, které se herního průmyslu, potažmo nadcházející hry, týkají.

Začněme otázkou: Víte, co má společného Cyberpunk 2077 a Vampire: The Masquerade – Bloodlines? Bloodlines je totiž pro polské vývojáře určitým etalonem, na nějž by chtěli v kancelářích navázat. „Pokud se bavíme o RPG hrách s first-person pohledem a nelineární stavbou hry, vybral bych jednoznačně právě Bloodlines,“ říká Tomaszkiewicz na adresu určitého vzoru, kterým se řídí. „Všichni jsme sice hráči a všichni máme v CD Projektu různé preference, ale pokud to vezmu jako otázku přímo na sebe, mám jasno. A to právě kvůli tomu, jak hra zvládla mix first-personu a RPG žánru,“ dodal.

Paradoxní je, že možná právě s Bloodlines se bude Cyberpunk v určitém ohledu spojovat, alespoň pokud hovoříme o stavbě hry jako takové. Vampire: Tha Masquerade se totiž dočká oživení a hra by měla vyjít relativně nedlouho po futuristickém polském počinu. Nevíme však, a zůstáváme spíše skeptičtí, o jak velkou hru se bude jednat a jestli vůbec snese s takovou konkurencí srovnání.

Slavná značka je ale zatím v nedohlednu. O něco blíž se jevím cloudová technologie Google Stadia, která by měla vyjít ještě letos (alespoň v některých zemích). Je tak možné, že se na této platformě obě hry setkají, byť o tom rozhodne teprve čas. Stadia je ale podle CD Projektu jedinečnou technologií jak z pohledu vývojářů, tak z pohledu hráčů. Do technických detailů ale Tomaszkiewicz nemohl zacházet, neboť je nezná, ale to se dá v podstatě i říct i o případném vydání Cyberpunku na platformě od Google. Toto rozhodnutí je pochopitelně na nejužším vedení: „Zatím zůstáváme a soustředíme se na PC, Xbox One a PlayStation 4. O případném vydání jinde je zatím předběžné mluvit,“ padlo v rozsáhlém rozhovoru.

Zdroj: WCCFTech

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!