Cyberpunk 2077 se bude oproti loňsku lišit
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Cyberpunk 2077 se bude oproti loňsku lišit

Cyberpunk 2077 se bude oproti loňsku lišit

David Plecháček

David Plecháček

23. 4. 2019 09:49 4
Reklama

Nejprve E3, poté mnohem přístupnější Gamescom. Na obou akcích nechyběl CD Project Red se svým plánovaným hitem Cyberpunkem 2077, ale i tak se prezentoval jen několika vybraným novinářům. Nakonec jsme ale viděli ukázku ze hry všichni a mohli jsme tak ocenit podobu polské novinky. V rozhovoru pro AreaJugones Mateusz Tomaszkiewicz ale řekl, že hra bude vypadat úplně jinak.

Abychom vše uvedli na pravou míru, nečekejte revoluci. Cyberpunk 2077 bude stále first-person RPG hrou z otevřeného světa, stále se můžeme těšit na hutný příběh a stále se můžeme těšit na absolutní svobodu řešení problémů. Přesto ale člověk, který má ve společnosti na starosti především questy, říká, že se leccos bude jiné: „Stále celou hru ladíme a přemýšlíme, jak ji udělat co nejpůsobivější, jak udělal gameplay ještě víc cool, a je potřeba si ujasnit, že loňské záběry ukazovaly jen drobnou část výsledné hry,“ řekl s poznámkou, že ukázka tak neměla úplně vypovídající hodnotu.

Zatímco si dlouhé video můžete připomenout výše, Tomaszkiewicz řekl, že ještě několik aspektů hratelnosti přibude, a mnoho z nich se teprve dodělává. „Nebál bych se říct, že hra, kterou jsme ukázali loni, se bude od výsledku významně lišit.“ Jestliže něco ukázka neprezentovala, tak to bylo propojení FPS žánrů s RPG systémy. Právě v tom by měl Cyberpunk excelovat, třeba tak, jako se to až na detaily dařilo sérii Deus Ex.

Na jedné straně se tak autoři soustředí na možnost volby, aby si mohl každý zvolit přístup, který mu vyhovuje, na straně druhé ale stále hráčů vyžaduje kvalitní akci, a i ty by měla novinka uspokojit. „Máme některé mechanismy, které na tomto konceptu vyloženě staví a zatím jsme je neukázali, takže se na ně teprve můžete těšit,“ řekl Tomaszkiewicz. Ani souboje tak nemůžou být vyloženě realistické, vždyť nepřátelé mají určité statistiky, nepůjde ale ani vyloženě o arkádové pojetí. Stále je potřeba myslet na krytí a na to, že nevydržíte všechno. Pokud ale někdo preferuje melee souboje na blízko, trochu větší arkádovost je v tomto ohledu na místě.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama