Nové Star Wars není obtížností Souls hrou

17. duben 2019 12:25 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (1)

Nová hra ze světa Hvězdných válek má být singleplayerová, bez omáčky okolo... a také pekelně těžká. Hned po představení se začalo spekulovat, zda Respawn nevytváří de facto Souls hru, respektive minimálně obtížností když ne soubojovým systémem (ze Sekira), který by se pro světelné meče hodil taktéž. Respawn však spekulace utnul. Hra bude těžká, ale ne zase tak moc.

Režisér hry Stig Asmussen spekulace vyvrátil v rozhovoru pro magazín Press Start, když mezi inspirace FromSoft nezařadil, ale Star Wars Jedi: Fallen Order spíše přirovnal k Metroidu nebo k sérii Legend of Zelda. Hráči v novince tak budou velice často hledat slabá místa svých nepřátel a spíše přemýšlet, jakými vlastními nástroji je dostat do úzkých, než aby si memorovali jejich pohyby a spoléhali jen na postřeh a trpělivost.

„Pokud se například podíváte na Wind Wakera, na své rozdílné schopnosti, tak si všimnete, že i vaši nepřátelé byli vytvoření z nějakého důvodu nějakým způsobem. Nebo třeba Metroid, i v něm totiž musíte přemýšlet. Nepřátelé v něm jsou navržení tak, že když se upgradujete, můžete přemýšlet o tom, jak se jim dostat lépe na kobylku, a v tu chvíli už nemusí představovat takovou překážku, jako dříve,“ říká bývalá významná postava studia Santa Monica, která se podílela na sérii God of War.

O Metroidu jako předloze se již nedávno hovořilo, především ve chvíli, kdy EA potvrdilo, že Star Wars Jedi není open-world, ale že stejně jako Metroid nabízí možnost jednoltivé lokace znovunavštívit a dostat se na místa, kam to dříve nešlo. O tom ostatně pro změnu nedávno hovořil komunitní manažer Jay Ingram.

Zdroj: Press Start

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20842776
JabJab21 napsal 17. 4. 2019 v 19.15

No a slunce nevychazi na zapade. A co jako?

Nahlásit nevhodný obsah