Designér Outer Worlds o výzvách vývoje

5. duben 2019 12:20 / Pavel Makal / Novinky / Diskuze (0)

Studio Obsidian Entertainment loni oslavilo patnácté narozeniny a za dobu své existence nás stihlo potěšit celou řadou zajímavých a hráči oblíbených titulů. Tím příštím by mělo být RPG The Outer Worlds. O úskalých vývoje zbrusu nové značky se v rozhovoru pro magazín USGamer rozhovořil hlavní designér hry Charles Staples.

Pokud by se potvrdily spekulace o srpnovém termínu vydání The Outer Worlds, byla by hra ve vývoji zhruba tři roky. Staples říká, že jednou z největších výzev je vůbec stihnout do hry ve stanoveném čase implementovat vše, co si autorský tým předsevzal. Do hry míří velká spousta nápadů a systémů, které je občas docela náročné dát dohromady. Na druhou stranu Staples slibuje, že se dílo daří a hratelnost vypadá velmi slibně.

Nemalou výzvou je ovšem také Unreal Engine 4, který Obsidian využívá vůbec poprvé. S ohledem na to, že The Outer World je úplně novou IP a vše vzniká úplně od základu, mají vývojáři skutečně plné ruce práce. Staples situaci přirovnal k vývoji Fallout: New Vegas, kde to bylo přesně obráceně - hra byla součástí zavedené série a celá řada nástrojů i assetů už byla předem připravena. 

Obsidian se v posledních letech zaměřoval spíše na klasická izometrická RPG, jako je série Pillars of Eternity nebo třeba Tyranny. Zapomínat nesmíme ani na jejich povedený South Park: The Fractured But Whole. The Outer Worlds nenabídnou vyloženě otevřený svět, na druhou stranu ale dostaneme do rukou spoustu svobody v rozhodování a důsledky voleb by měly velmi zásadně ovlivňovat svět i rozuzlení příběhu. Oficiální termín vydání zatím neznáme, hra by měla vyjít ještě letos, spekulace hovoří o srpnu. Hra vyjde na PC, PS4 a Xboxu One.

Zdroj: WCCFTech

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!