S Control se Remedy vrací ke kořenům
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka S Control se Remedy vrací ke kořenům

S Control se Remedy vrací ke kořenům

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

29. 3. 2019 13:00 3
Reklama

Studio Remedy Entertainment má bohatou historii a především talent na zajímavé hry. Kultovního Maxe Payna vystřídal Alan Wake, který je u fanoušků neméně oblíben. To už studio spolupracovalo s Microsoftem. Pod jeho dohledem vzniklo také Quantum Break. Jack Joyce už ale takový úspěch neměl.

I to je důvod, proč se autoři rozhodli jít trochu jiným směrem. Control již nebude exkluzivní pro platformy Microsoftu. Možná i tato skutečnost pro autory v důsledku znamená, že si nyní mohou dopřát větší kreativní svobodu. Ostatně sám Mikael Kasurinen v rozhovoru pro Eurogamer potvrzuje, že Quantum Break byl především sázkou na jistotu. S Control se chtějí vrátit zpět ke kořenům

„Buďme upřímní, nepatříme mezi obrovská světová studia, jsme stále nezávislí. Toto je naše nová IP, my rozhodujeme, co se s ní bude dít. Věříme, že to nejlepší, co teď můžeme udělat, je nebát se být trochu zvláštní, kontroverzní,” řekl Kasurinen. V Control dle jeho slov chtějí vyjádřit to, co v sobě museli držet během vývoje Quantum Break. Neskrývá, že příběh Jacka Joyce měl být především mainstreamový titul. „Opatrně jsme vybírali jednotlivé prvky a možná jsme se občas vyhnuli jistým věcem, které máme rádi. Báli jsme se být příliš zvláštní. S Quantum Break jsme v mnoha ohledech hráli na jistotu,” prohlásil Kasurinen a dodal, že po dokončení hry dostali chuť udělat něco jiného, něco zase trochu divného.

V rozhovoru se zmínil, že vývoj Quantum Break byl velmi náročný. Poukazuje na extrémně dlouhé a komplikované cutscény, složitý proces animace obličejů a v neposlední řadě také nutnost kombinace s hranými pasážemi. Co se vizuálního hlediska týče, zašli nejdál, kam jen to šlo. U Control se zase soustředí především na gameplay mechanismy a unikátní zážitek v komplikovaném světě.

Zda bude chystaná novinka skutečně tím správným způsobem divná, se dozvíme 27. srpna, kdy vyjde na PC, PlayStation 4 a Xbox One.     

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama