Apex Legends ovlivňuje i VR Apex Construct
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Apex Legends ovlivňuje i VR Apex Construct

Apex Legends ovlivňuje i VR Apex Construct

David Plecháček

David Plecháček

18. 2. 2019 08:26
Reklama

Je přinejmenším úsměvné, jak stále ještě žhavá novinka Apex Legends dokázala za dva týdny kromě vlastních úspěchů ovlivnit i další hry kolem sebe. Možná si vzpomenete na nedávnou zprávu s Titanfallem, do nějž se někteří z různých důvodů po vydání Apexu vrací, nicméně Respawn má přesah i mimo vlastní tvorbu.

Má-li nějaká hra ve svém názvu Apex, může si po vydání free-to-play battle royale hry mnout ruce. Tak jako tým Fast Travel Games, studio, které stojí za VR adventurou Apex Construct. Andreas Juliusson, marketingový a PR manažer studia, se na Redditu podělil s úspěchy hry z poslední doby, přesněji za období od 4. února, kdy Apex Legends vyšlo.

Předně, Apexu Construct se za sedm dní prodalo v Číně více kopií než za celý rok 2018, přičemž studio zaznamenalo enormní nárůst zájmu o demoverzi, která je dostupná na Steamu. O kolik? O nemalé 4 tisíce procent. A důvodu není potřeba ani náznakem spekulovat. I Juliusson moc dobře ví, komu případně poslat děkovný dopis. „Nejsou si podobné jen názvy, kvůli kterým Apex Legends někomu evokuje naši VR hru Apex Construct, ale také jsou si poměrně podobná loga (nicméně naše jsme představili dřív!),“ přidává s částí nadsázky další důvod, proč je o Construct v posledních dnech takový zájem.

„Zdá se, že lidé jsou ochotní koupit něco, o čem si myslí, že je Apex Legends za 30 dolarů, i když je původní hra free-to-play… Pravděpodobně se většina her bude vracet prostřednictvím refundu, ale naše účty nyní vypadají skvěle.“ Má to však i negativní stránku. Zklamaní zákazníci si své omyly vybíjí na hodnocení hry.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama