Na RTX se u nové Lary Croft nezapomnělo
I když se technologie ray-tracing skloňuje horem pádem, reálně si jí zase v tolika hrách vyzkoušet nelze. Nejjistější je vyzkoušet Battlefield a obecně následující hry od Electronic Arts počínaje Anthemem, ale jinak je her s revolučním nasvícením pomálu. Dlouho se zdálo, že druhou hrou bude nová Lara, ale Tomb Raider se svého vysněného updatu nedočkal. Dočká se vůbec někdy?
Zdá se, že i přes problémy se s ray-tracingem v Shadow of the Tomb Raider počítá. Respektive vývojáři jej interně implementovali, ale výsledkem byl nedostatečný výkon hry, a tak se s updatem vyčkává, až bude RTX optimalizované. Na druhou stranu, pozitivní je, že všechny zainteresované strany, totiž Square Enix, Eidos Montreal, Nixxes a NVIDIA, neskládají zbraně a stále se pokouší technický stav vylepšit do provozuschopné podoby.
The SofTR development team and NVIDIA are still working hard to put the final touches on it alongside DLSS. We look forward to you checking it out soon.
— NVIDIA Customer Care (@nvidiacc) January 15, 2019
NVIDIA to potvrdila na Twitteru s tím, že spolu s ray-tracingem se do hry dostane i antialiasing DLSS. Vyhlazování hran založené na pokročilém hloubkovém učení by teoreticky mohlo výkonu ulevit, to ale nezjistíme dříve, než se obě položky dostanou do nastavení.Až se tak stane, budeme vás informovat. Do té doby si můžete Laru zahrát proto, že závěr trilogie má své kvality i bez nejmodernějších technologických vymožeností.