DICE vysvětluje změny mechaniky time to kill
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka DICE vysvětluje změny mechaniky time to kill

DICE vysvětluje změny mechaniky time to kill

Ferdys

Ferdys

17. 12. 2018 13:36 9
Reklama

Nedávno jsme vás informovali o změnách, které DICE provedlo se systémem time to kill. Jednalo se o snížení poškození jednotlivých zbraní. Souboje tak měly trvat déle a být dynamičtější, a zároveň by se díky tomu nemělo stávat, že smrt ke hráčům přišla jako blesk z čistého nebe. Tyto úpravy však byly hráčskou komunitou přijaty velmi chladně. Nyní se ke změnám vyjádřili samotní vývojáři.

Změny však byly provedeny s minimální spoluprací se samotnými hráči,  rozhodnutí bylo zbrklé, a to se fanouškům nelíbilo. Úpravy dále vedly ke znevýhodnění zbraní s menší kadencí střelby. Nedlouho poté se tak DICE rozhodlo zpřístupnit Conquest servery se starými hodnotami poškození.

Ohlasy na takové rozhodnutí byly nicméně opět smíšené. Jedna strana viděla příležitost vrátit se ke starému stylu hraní, naopak druhá tento přístup kritizuje jako další podnět k rozdělení už tak nejednotné komunity. Vývojáři odpověděli omluvou a ujistili fanoušky, že jim vždy bedlivě naslouchají. 

„Všimli jsme si, že systém time to kill je v poslední době hodně diskutované téma. Výsledek v podobě rozdělené komunity nikdy nebyl naším záměrem. Vždy jsme komunitě bedlivě naslouchali. Změny v takovém rozsahu potřebují před vydáním více komunikace. Přehodnotíme náš systém vydávání updatů, aby naše reakce mohly být rychlejší a přesnější,“ řekli vývojáři.

Studio DICE je přesvědčené, že rychlejší time to kill vede k odchodu hráčů. Zároveň si uvědomuje, že je to opak toho, co si fanoušci žádají. Jako kompromis budou k dispozici servery jak se starými, tak novými hodnotami.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama