Vývojáři Control slibují rychlou akci
Remedy mají za sebou hned několik úspěšných titulů, Max Payne, Alan Wake i poslední počin Quantum Break jsou jistě dostatečným důkazem kvalit finského studia. Aktuálně mají plné ruce práce s novinkou Control, která se předchozí práci vývojářů nápadně podobá. Snad i proto je s předchůdci často srovnávána. Podle autorů však bude Control originální záležitost.
V minulosti se třeba nechali slyšet, že v Control hráči nenarazí na žádné otřepané úkoly, v nichž se aktivita omezuje na nošení věcí z bodu A do bodu B. Také vedlejší úkoly by měly být smysluplné a zajímavé.
V rozhovoru pro aktuální PlayStation Magazine poukázali vývojáři na jednu ze stížností, jež se ze strany fanoušků objevila ke Quantum Break. Hráčům vadilo rozvleklé tempo především v úvodní části hry. Připomínky si vzali k srdci a Control by v tomto ohledu měl být o hodně rychlejší. Samotná akce by také měla být intenzivnější, což bude znát třeba na „epických” soubojích s bossy.
Velkou pozornost věnují vývojáři soubojovému systému. Hlavní hrdinka využívá telekinetické schopnosti. Ty budou během potyček naprosto klíčové. Jedním ze záměrů vývojářů je vzbudit v hráčích pocit síly, právě používání telekineze by mělo tento pocit probouzet. Poukazují také na fakt, že lidé ve hrách milují střelbu. Dá tedy rozum, že také jí je věnována velká péče.
Co si o slovech vývojářů myslíte? Vyrovná se podle vás Control starším hrám od Remedy? Hra by měla vyjít někdy během příštího roku na PC, PlayStation 4 a Xbox One.