Control nabídne pokročilou fyziku
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Control nabídne pokročilou fyziku

Control nabídne pokročilou fyziku

Martin Nahodil

Martin Nahodil

29. 8. 2018 09:39 4
Reklama

Ohledně nejnovějšího výtvoru studia Remedy, které má za sebou hry jako Alan Wake nebo Max Payne, jsme stále docela zmatení. Ze záběrů je nám ale jasné, že důležitou roli v hratelnosti bude mít manipulace s předměty a kompletně s celým prostředím. Vedoucí vývoje Mikael “Mixu” Kasurinen něco málo zmínil o technologii, kterou pro jejich potřeby využívají.

Moc konkrétního toho ale neprozradil. “Máme opravdu úžasný fyzikální engine, to vám můžu říct už nyní. Používáme middleware, ale nejsem si jistý, jestli konkrétní informace můžu vypustit do světa,” řekl Kasurinen. Dokonce jsme se nedozvěděli ani název této technologie.

Následně ještě dodal, že tady už byly v minulosti hry, které měly hratelnost založenou hlavně na fyzice. Jako příklady zmínil Psi-Ops a Second Sight. “Nechci říct, že jsou to špatné hry, ale ve své době byly hodně limitované. Zkrátka dávaly hráči pocit, že něco nefunguje úplně tak jak má. Přesně toho se chceme vyvarovat. Nechceme mít ve hře věci jako: ‘Tady je stůl, můžete s ním hýbat bez problému, ale s židlí nepohnete za žádných okolností.’ Cokoliv v naší hře bude vypadat, jako že s tím můžete manipulovat, opravdu to půjde. A jestli něco vypadá, že to lze zničit, můžete to udělat také.”

V Controlu bude opravdu hodně věcí, se kterými bude moci hráč nějakým způsobem manipulovat. V jednom z nedávných tweetů se dokonce ukázalo, že po nepřátelích lze házet těla jejich spojenců. Zatím ale nevíme, kdy se do tohoto záhadného světa podíváme. Vydání se odhaduje na podzimní sezónu příštího roku.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama