Zabíjení v džungli v podání Lary Croft

8. srpen 2018 13:50 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (4)

Hezky potichu, nenápadně, nebo se vší razancí a žádnou milostí. To jsou všechno způsoby, jak si vyřídit účty s nepřáteli v novém Shadow of the Tomb Raider. Lara toho umí dost už z minula a zdá se, že některé kousky jí jsou v závěru trilogie nové.

Vše podstatné ukazuje opět krátké video, jejichž pomocí Square Enix roztáčí masivní marketingovou kampaň. Laru teď uvidíme každý den na každém kroku. Na druhou stranu, pokud to bude tak efektní a efektivní jako v případě využívání džungle k výpadům proti žoldákům, kteří by nejraději viděli světoznámou archeoložku mrtvou, tak se asi zlobit nebudeme.

O džungli tu jde v první řadě. Lara ji totiž dokáže využít ve svůj prospěch. Dokáže využít keřů popínající přilehlé stavby, schovat se v korunách stromu a zasadit smrtelnou ránu shůry a podobně. Kratičký teaser vám veškeré radovánky ukáže. Shadow of the Tomb Raider vychází 14. září a předobjednat jej můžete na Xzone.cz.

Zdroj: All Games Delta

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20842776
JabJab21 napsal 9. 8. 2018 v 08.24

No ja nevim jestli byl TR vubec nekdy zamerenej na mainstream. Kazdopadne mohli ale do hry dat treba dve postavy, coz v TR lore neni nic neobvyklyho, zvlaste ten styl bezohlednyho zlodeje co pro poklad zabije a je to vlastne vas pritel-nepritel. Nebo by druha postava moh bejt vojak otupenej valkou, co ma vztah k pamatkam a neresi kolik zlodeju a znesvetitelu zabije po ceste a kterej by Laru naucil jak prezit.

Editováno: 9. 08. 2018 v 08.25

Nahlásit nevhodný obsah

20874931
SpeedyRedy napsal 8. 8. 2018 v 23.05

JabJab21: Lépe to snad ani nejde popsat. Ten herní scénář nesedí na ten příběhovej co se postavy týče. Je jasné, že to zabíjení je něco, co se děje jako by se nedělo, ale působí to blbě no. Ale také je jasné, že kdyby to bylo jako Underworld převážně o puzzlech, hra by se neprodávala a tudíž by nemohla ani takhle vypadat, protože by se prostě na vývoj, který nevydělá neuvolnil dostatek peněz. Je to tedy daň ten mainstream. Lara na to být Larou jako takovou prostě nemá a musí být tím, čím je. Jen nechápu toho autora fanouškovského demo projektu remaku Tomb Raider DOX, tedy TR2, který vytvořil s hrstkou přátel takovýto velkolepý počin
https://www.youtube.com/watch?v=BbLZbBB6uZo

Editováno: 8. 08. 2018 v 23.06

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 8. 8. 2018 v 22.00

Souhlasim, ze by v rebootu mel souboj probihat jenom v ramci sebeobrany a v nejnutnejsich pripadech, alespon do dokonceni rebootove serie, ne ve stylu Ramba. No a ani potom vlastne neni duvod pro kuchani protivniku, staci par chvatu na omraceni plus sem tam treba hnusny utok na nohy nepritele z poza kere ci kulka do hlavy a je to.

Jako neco jinyho je hracova svoboda a neco jinyho je verohodnost postavy a jeji charakter. Lara by proste nechodila prednim vhodem s cepinem v ruce a nekuchala jednoho nepritele za druhym. A kdyby se plizila ve stinech jako na videu, tak by rozhodne nevyskocila na nepratele a nezlikvidovala je, ale zustala by hezky ve stinu a a obesla by je.

Editováno: 8. 08. 2018 v 22.37

Nahlásit nevhodný obsah

20874931
SpeedyRedy napsal 8. 8. 2018 v 18.21

Zajímalo by mě, jestli zde bude fungovat i obcházení jako v Rise, existujou totiž lidi, co to zabíjení nemusí a když to má být hlavně dobrodružná hra, nezlobil bych se. To kuchání kudlou, já nevím, na mě to je trochu moc brutální a myslím, že i na tu Laru, pokud jí vidíme v cutscénách. Připadá mi jako by v té hře byly dvě osoby, jedna ve hře a druhá při animacích, která nepůsobí tak, jak hrajeme. To je fakt divné a tuhle sérii možná trochu kazí.

Nahlásit nevhodný obsah