Nové informace o Red Dead Redemption 2
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Nové informace o Red Dead Redemption 2

Nové informace o Red Dead Redemption 2

Aleš Tihlařík

Aleš Tihlařík

8. 8. 2018 15:00 11
Reklama

Od vydání Red Dead Redemption 2 nás dělí už jen dva a půl měsíce, přesto toho o hře moc nevíme. První veřejné gameplay video, což je čerstvá zpráva, uvidíme zítra v 17 hodin, herní svět je ale stále zahalen rouškou tajemství. Tu se však v interview s německým časopisem GameStar pokusili vývojáři alespoň lehce poodhalit.

Řeč byla kupříkladu o NPC, jejichž chování by mělo být nepředvídatelné a do jisté míry unikátní – ve světě potkáte postavy, které vám dají peníze bez toho, aniž byste jim hrozili zbraní, ale i jejich absolutní protipóly, které na vás začnou střílet i takřka bez důvodu. Rockstar údajně chce, abyste nikdy předem netušili, s kým budete mít to dočinění, aby pro vás byly reakce světa na vaše činy vždy překvapením.

Svět by neměl být tradičním šíleným sandboxem, který od Rockstaru očekáváme – tvůrci sice chtějí hráčům poskytnout spoustu svobody, ale nejdůležitější je pro ně imerze, budeme tedy dělat hlavně věci, které dávají smysl pro Arthura a jeho příběh. Potěší fakt, že ve hře se nebudou nacházet klasické „checklistové“ úkoly jako ve hrách od Ubisoftu, nebudeme tedy pravděpodobně nahánět otazníky, spíše si hru ve svém vlastním tempu užívat. K tomu snad dopomůže i snaha vývojářů o zboření mantinelů mezi hlavními a vedlejšími misemi.

Hra bude nabitá spoustou obsahu, který sice nebude povinný, ale Rockstar si vysoce zakládá na jeho kvalitě. Ta opět přispěje k tomu, aby se hráč v Red Dead Redemption 2 cítil jako doma, plně pohlcen zdejším děním. Pomoci by měly i náhodné události, za kterými však stojí komplexní systém, který zaručí, že nikdy nebudou „úplně“ náhodné, a budou tedy pokaždé dávat smysl z místního i příběhového hlediska.

Interakce s postavami ve vašem gangu či okolí bude možná i mimo mise – hovorům mezi ostatními můžete jen naslouchat zpovzdálí, nebo se k hovořícím NPC přiblížit – v takovém případě vás mohou do hovoru zatáhnout. Gang se bude scházet v kempu, přičemž atmosféra a konverzace v něm se budou měnit v průběhu příběhu. Pokud navíc spácháte zločin a muži zákona budou mít tušení, že právě vy jste ten kriminálník, kterého hledají, nebudou po vás na první dobrou střílet – přijdou si s vámi pohovořit a z nepříjemné situace se budete moci vymluvit, aniž by vás stáhli z kůže.

A když už mluvíme o stahování z kůže, tak ta bude mít pro každé zvířátko unikátní animaci. Právě animace bere Rockstar velmi vážně a snaží se je udělat co nejrealističtější, aby hráčům pomohly v ještě větší imerzi do zdejšího světa. To jim pravděpodobně můžeme věřit, již z dřívějších her od stejných tvůrců víme, že herní postavy umí rozpohybovat velmi uvěřitelně (dodnes vzpomínáme na okamžik, kdy Nika Bellice v GTA 4 poprvé nabralo na kapotu auto).

Nevíme, jak vy, ale nám se nové informace rozhodně zamlouvají. Napjatě tedy čekáme na zítřejší gameplay záběry, a pokud na ně čekáte i vy, můžete si napětí ukrátit předobjednávkou tohoto titulu na Xzone. Red Dead Redemption 2 vychází 26. října na Xbox One a PlayStation 4, PC verze zatím nebyla oznámena, ačkoliv se s ní díky různým únikům víceméně počítá.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama