Onrush propadl, šéf Rustchynsky končí
Paul Rustchynsky má docela pech. Když konečně se svým týmem Evolution vyladil Driveclub do podoby, která byla hodná PlayStationu 4, Sony jej (se svým týmem) odřízla a studio propustila. Protože ale byla obecně předchozí tvorba Evolution Studios povedená, týmu se ujali jiní závodní specialisté – Codemasters. Štěstí? Asi ano, ostatně šlo o dohodu výhodnou pro obě strany. Ale i když dostal druhou šanci, Onrush, zdá se, prodejně propadá. A tak Rustchynsky končí. Opět.
Dva projekty, dvakrát došla zaměstnavateli trpělivost. To je vizitka ředitele vývoje Driveclubu a Onrush. Jak britskému Eurogameru potvrdily zdroje blízké studiu, Codies se rozhodli k dekapitaci. Tým tak přišel doslova o svou hlavu, přičemž v ohrožení jsou i další dlouholetí a především klíčoví členové týmu Evolution. Zdá se, že kostra, která zbude, bude buď jen pomocnou silou dalších projektů Codemasters, nebo nedostane do rukou tak „riskantní“ projekty.
Chtě nechtě, Onrush byl riskantním krokem. Jedna z největších závodních her ale neuspěla, a i když přinesla zajímavý koncept, čili nesnažila se o závodní hru ve smyslu dojet první, ale vysoupeřit co nejvíce bodů, nedokázala hráče udržet a to se odrazilo jak do výsledků, tak do hodnocení kritiků.
Zdá se, že svůj vliv na tom měla i špatná komunikace mezi týmem Evolution a spletitou sítí zavedených subjektů spadajících pod Codies, stejně tak jako jiné dlouhotrvající, leč nespecifikované problémy. Takže se happy end vlastně nekoná, a konec Codies před lety svou záchranou rukavicí jen oddálili. Teď už nadějné studio bude jen těžko hledat přešlý lesk a slávu.