Remedy se chce poučit z minulých projektů
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Remedy se chce poučit z minulých projektů

Remedy se chce poučit z minulých projektů

Martin Nahodil

Martin Nahodil

17. 7. 2018 08:48 2
Reklama

Finské studio Remedy Entertainment má za sebou několik her, které se zapsaly do herní historie. Můžeme mezi ně řadit například první dva díly Maxe Paynea nebo temný detektivní příběh Alana Wakea. S akcí Quantum Break, což je zatím jejich poslední výtvor, se jim ale moc nezadařilo. Ať už to byl úspěch nebo neúspěch, prý se z toho všeho hodlají poučit a Control udělat co možná nejlépe.

Momentálně tedy opět tvoří novou IP. Je tady několik důvodů, proč nepokračují v příběhu některé z jejich předchozích her. V případě Quantum Breaku byl další díl zavrhnut hlavně kvůli špatným prodejům. Prý to mimo jiné bylo proto, že spojení příběhu ve hře s hraným seriálem nebylo úplně nejlepší. Alan Wake na druhou stranu měl úspěch, ale rozhodnutí o tom, jestli bude jeho příběh pokračovat, nezáleží na Remedy. Práva totiž vlastní Microsoft. S Controlem se ale rozhodli jít vlastní cestou a práva na značku si nechávají pro sebe.

K tomu celému se vyjádřil CEO Tero Virtala, který se do studia přidal nedlouho po vydání Quantum Breaku. "Asi tu největší lekci jsme dostali z hlediska businessu a produkce. Můžeme dělat skvělé hry, ale typ her s imerzními světy, charaktery a příběhy, které děláme - to jsou typické části jakékoliv značky v zábavním průmyslu, které by mohly nějakou dobu pokračovat. Už podruhé jsme byli v pozici, kdy jsme vystavěli základy, ale pak nebyla možnost v těchto příbězích pokračovat … nechceme si tím projít znovu," říká Virtala.

Už v minulosti se zaměstnanci studia několikrát vyjádřili v tom smyslu, že by opravdu rádi pokračovali v příběhu Alana Wakea. Control si v tomhle ohledu chtějí pohlídat. Virtala ještě dodal, že Control bude přesně ta hra, kterou byste od Remedy očekávali. "Je od našich kreativců, kteří přemýšlí nad tím, jaké typy příběhů by chtěli vyprávět a jaké hry by chtěli tvořit. V tomhle případě budou hrát důležitou roli nadpřirozené síly. Všechno, co do hry implementujeme, má svůj důvod. Pokud se hráč podívá na Control a nebude ho moci přirovnat k žádné jiné hře, tak jsme uspěli." I přes to, že Control nevypadá vůbec špatně, bychom si stále raději dali Alanovo další dobrodružství. Nevidíme důvod, proč by Microsoft měl právě na tuto značku zanevřít vzhledem k jejímu úspěchu a touze komunity po pokračování. Očividně s ní ale zatím žádné budoucí plány nemá.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama