Crackdown 3 cloud možná vůbec nevyužije
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Crackdown 3 cloud možná vůbec nevyužije

Crackdown 3 cloud možná vůbec nevyužije

David Plecháček

David Plecháček

17. 7. 2018 10:35 5
Reklama

Možná byste si mysleli, že když je vydání třetího Crackdownu za rohem, konečně už jde vše jako na drátkách. Vždyť jsme se o něm dozvěděli před čtyřmi lety! Ale víte co? Svět objevil Ameriku. Titulky médií totiž hlásají, že si Microsoft vzal příliš velké sousto a revoluční Crackdown předběhl na Xboxu svou dobu. Realita je ale mnohem složitější, než jaká se může zdát. I když je vydání naplánované na únor, stále hru halí tajemství, především tak propíraný multiplayer s takřka neomezenou destrukcí a využívání cloudu.

Všimněte si, že cokoliv, co se o hře dozvíme, s multiplayerem nesouvisí. Hru jsme v minulých letech viděli několikrát, ale vždy pasáže z části pro jednoho hráče. Ano, ta část, která měla využívat sílu cloudu, je stále obestřena několika otazníky. Krátce po odhalení Crackdownu 3 se hovořilo o propojení vývojářů se společností Cloudgine Davida Jonese. Jak informátoři britského Eurogameru nedávno zjistili, Jones se vývoje ale prakticky neúčastní.

Podle zakladatele Cloudgine si jej Microsoft najal pouze na to, aby se svou společností přišel s řešením využití cloudu, do samotného vývoje hry však vůbec nezasahuje a ani v minulosti nezasahoval. Demo, které jsme viděli před třemi lety na Gamescomu, byl pouze koncept, který měl prokázat, že je tato myšlenka realizovatelná. Otázkou ale zůstává – pokud na multiplayeru nedělá Cloudgine, jak jsme doposud mysleli, kdo tedy?

Sumo Digital, zdá se. Dosud ale bylo toto známé studio spojováno pouze se singleplayerovou částí, k multiplayeru se nikdy nehlásilo. To ukazuje na to, že se plány poněkud změnili. Cloudem poháněný multiplayer se stoprocentně zničitelným prostředím označil Microsoft a Jones sám za příliš ambiciózní na to, aby fungoval na Xboxu One. To prakticky znamená, že v polovině minulého roku zbyla z tohoto multiplayeru jen hrstka.

Jediné, co tehdy bylo součástí hry, byl režim Wrecking Zone, do nějž se mělo zapojit deset hráčů a soupeřit, kdo dříve zničí nepřátelskou základnu/věž, dříve, než vyprší čas. Hra údajně trvala 20 nebo 30 minut a není jasné, jestli tato část hry cloud nějak využívá. Je otázkou, jestli nepřišla vniveč. „Byla to technologie, kterou jsme připravili přímo pro Crackdown. Jak ji Microsoft využije, to nevím. To je věc Microsoftu. Teď je míč na jeho straně,“ řekl Jones, který od konce loňského roku pracuje pro Epic, jenž Cloudgine v té době koupil.

Samozřejmě to nejsou jediné problémy, hovoří se o rivalitě mezi menšími týmy, které se údajně na hře taktéž nějakým způsobem podílí. Špatné přijetí veřejnosti po loňských ukázkách na E3 a na Gamescomu spolu s ostatním vyústilo v další odklad, tentokrát už snad definitivně, na únor 2019. A i když je hra za rohem, její podoba je tak stále nejasná.

Pokud věříte, můžete si Crackdown 3 pořídit na Xzone.cz.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama