Představení Rage 2 před E3 bylo v plánu
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Představení Rage 2 před E3 bylo v plánu

Představení Rage 2 před E3 bylo v plánu

Pavel Makal

Pavel Makal

9. 7. 2018 16:20
Reklama

V průběhu E3 jsme si několikrát povzdechli nad tím, že každoročně přibývá titulů, které jsou odhaleny ještě před zahájením tohoto obřího herního svátku, což samotné konferenci trochu ubírá na lesku. Stalo se to i Rage 2, titulu, který se objevil na seznamu chystaných projektů, který unikl kanadskému Walmartu. To ale není ta pravá příčina, proč byl titul představen ještě před E3.

V rozhovoru pro server Gamesindustry.biz se na toto téma rozhovořil šéf studia id Software Tim Willits. Ten uvedl, že k oznámení Rage 2 mimo losangeleskou konferenci by došlo tak jako tak, únik informací z Walmartu tuto skutečnost možná trochu urychlil, ale paradoxně šel vývojářům docela dobře do karet. Důvod je zcela prostý – Rage 2 by na pódiu muselo soupeřit s obřím monstrem, jakým je bezesporu další přírůstek do série Fallout, tentokrát s číslovkou 76.

Willits v rozhovoru dále hovoří o tom, jak je zásadní, aby tyto dvě hry, byť svým zasazením blízké, dokázalo publikum odlišit. Zmiňuje i výraznou a barevnou stylizaci a jisté zběsilé pojetí, které celé řadě hráčů při představení nebylo po chuti. V id Softu se ale zkrátka chtěli odpoutat od značně jednotvárné barevné palety, jakou oplýval první díl, a, dle Willitsových slov, do značné míry i Mad Max studia Avalanche, které na Rage 2 taktéž pracuje. Rage 2 chce být mnohem výraznější, živější hrou, se zapamatovatelnými lokacemi, postavami a momenty. Willits říká, že pokud tohle všechno v současné době nemáte, stává se váš projekt balastem.

S ohledem na to, že Bethesda ve svém portfoliu už jednu silnou postapo značku má, dali si vývojáři Rage 2 za úkol přijít s poněkud jiným přístupem. Proto je hra mnohem barevnější a zběsilejší, má zcela jinou atmosféru a mnohem více sází na humor, přestože bude obsahovat i vážnější momenty. Rage 2 má svým hráčům především poskytnout pocit silného hrdiny a zábavu plynoucí z brutální akce.

Willits se v rozhovoru věnuje i technické stránce. Není tajemstvím, že původní Rage z roku 2011 je posledním titulem, na němž se svým technologickým géniem podílel John Carmack, jeden ze zakladatelů studia. Willits vzpomíná na technologii megatextur, kterou se první díl pyšnil. Uvádí ale, že ačkoli vypadaly dobře, samotné hratelnosti nic nepřidávaly. Nyní si pochvaluje práci s enginem Apex, který má naplno rozvinout představy studia o akci v otevřeném světě. Rage 2 vychází příští rok na PC, PS4 a Xbox One. Hru si můžete předobjednat v e-shopu Xzone.cz.

 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama