Telltale konečně zahazují svůj engine
Neuvěřitelné se stává skutečností. Telltale se po neuvěřitelných třinácti letech konečně zbavují in-house enginu Telltale Tool, a to s velkou pravděpodobností ve prospěch Unity, na kterém od příštího roku poběží všechny nové tituly – a to včetně The Wolf Among Us: Season Two a dosud nepojmenované hry podle seriálu Stranger Things.
První hrou, která na Telltale Tool vyšla, totiž nebyla první sezóna The Walking Dead, dokonce ani Wallace & Gromit's Grand Adventures nebo některý z dílů Sam & Max. Byl jí Telltale Texas Hold’em, který vyšel 11. února 2005, o několik měsíců později následovaný první adventurou od Telltale, Bone: Out from Boneville. Ačkoliv si tvůrci stále pochvalují jednoduchost práce s enginem, která jim umožňuje hry sekat opravdu jako Baťa cvičky, stále klesající prodeje nových titulů dávají jasně najevo, že zbytek světa už je technicky dále – a to již drahnou dobu.
Jak již bylo řečeno výše, přecházet se bude pravděpodobně na čím dál tím oblíbenější engine Unity, čemuž nasvědčují dříve zveřejněné inzeráty, ve kterých studio hledalo lidi se zkušenostmi právě s tímto enginem. Otázkou však je, jestli se Telltale Games tímto krokem podaří obnovit zašlou slávu z časů ne až tak dávno minulých. Studio má totiž za sebou restrukturalizaci a poměrně velké propouštění, což by mohlo poukazovat na fakt, že se nové hry budou dělat trochu jinak, než jsme u tohoto kalifornského studia zvyklí.