Hitman dospěl do své finální podoby
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Hitman dospěl do své finální podoby

Hitman dospěl do své finální podoby

Martin Nahodil

Martin Nahodil

11. 5. 2018 14:06 1
Reklama

Epizodický Hitman zanedlouho vychází v definitivní edici a v rámci příprav vydali vývojáři patch, který toho přidává a mění víc, než by se na první pohled mohlo zdát. Tou největší změnou je bezesporu možnost tvořit a hrát kontrakty i na misi "The Source", kterou jsme si mohli zahrát v rámci kampaně Patien Zero. Pokud se budete chtít do některého z kontraktů zapojit, je nutné, abyste vlastnili mise z GOTY edice.  

Ke změnám došlo i v systému Elusive Targetů. To jsou časově omezené mise, které se odehrávají na jedné z již existujících map. K dispozici máte jen fotografii nebo hrubý popis cíle a jen s tím ho musíte najít a zlikvidovat. Všechno se vám to musí povést na první dobrou. Druhou příležitost už totiž nedostanete. Nově budete přesně vědět, jak jste u jednotlivých Elusive Targetů dopadli 

IO Interactive také myslí na PC hráče. Od nového patche už nebudou mít omezený počet snímků za sekundu. Dříve byl framerate omezený na 100 FPS, takže pokud má váš monitor alespoň 144 Hz, tak toho už můžete patřičně využít. Samozřejmě nesmíme zapomínat ani na opravu celé řady bugů a chyb, které ve hře i přes vydání GOTY edice stále přetrvávaly.  

Tento Hitman původně vycházel v epizodách od roku 2016. Na konci loňského roku pak vyšla GOTY edice, která krom kosmetických balíčků obsahovala výše zmiňovanou kampaň Patient Zero. Teď přichází v definitivní edici, ve které najdete veškerý obsah, který vyšel v rámci první sezóny nového Hitmana. Do obchodů dorazí už 18. května. Ptáte se, kde je druhá sezóna? To nejste sami. S osamostatněním studia na konci minulého roku je kolem toho otázek ještě více. Možná nám to IO Interactive osvětlí už za měsíc na E3. 

Hitmana si můžete pořídit na Xzone.cz

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama