"Anthem nezopakuje chyby Andromedy"
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka "Anthem nezopakuje chyby Andromedy"

"Anthem nezopakuje chyby Andromedy"

Pavel Makal

Pavel Makal

17. 4. 2018 12:20 29
Reklama

Loňský rok byl pro EA a některá přidružená studia pořádně perný. První kontroverzi přinesl na jaře Mass Effect: Andromeda, který nedokázal naplnit nemalá očekávání fanoušků původní trilogie a nadto si vysloužil kromobyčejně důraznou porci kritiky za animace obličejů (a vlastně celých postav. Ještě tvrdší reakci si pak vysloužilo podzimní vydání druhého dílu Star Wars Battlefront, především kvůli mikrotransakcím. V kombinaci s nepříliš povedeným dalším dílem série Need for Speed se opravdu nedá hovořit o kladných bodech pro image společnosti.

EA ale situaci dle vlastních slov nehodlají podcenit. Patrik Söderlund, který až dosud plnil roli výkonného ředitele, byl nově jmenován šéfem designu. Ze své nové pozice prohlásil, že by bylo mýlkou domnívat se, že reakce hráčů v uplynulém období neměly na EA jakožto firmu a na celé vedení vliv. V rozhovoru pro magazín Verge prohlásil, že EA podniklo zásadní kroky k pochopení monetizačních systémů a v chystaných hrách, jako je Anthem nebo další Battlefield, nezopakuje nedávné chyby. Söderlund si je dle svých slov vědom toho, že hráči zjevně EA vnímají jinak než on sám a jeho kolegové. Tuto situaci bere společnost údajně velmi vážně.

Popel na hlavu si ale sype i Casey Hudson, který se nedávno vrátil do vedení studia BioWare. V obsáhlém příspěvku na oficiálním blogu studia se věnuje řadě palčivých témat, mimo jiné absenci příběhového rozšíření pro Andromedu. Hudson tvrdí, že jeho zrušení bylo pro samotný tým velmi frustrující a podobná situace se v budoucnu nesmí zopakovat. Zkušenost s Andromedou podle něj byla velmi důležitým momentem pro budoucnost BioWare, které bylo v řadě ohledů nuceno přehodnotit svůj přístup.

Zmiňuje samozřejmě i chystanou Anthem, při jejímž vývoji má tým údajně na paměti především budování světa, zajímavých postav a vyprávění příběhu, což jsou právě ty prvky, které od BioWare fanoušci očekávají. Z Hudsonových slov vyplývá, že Anthem se bude mnohem více soustředit na kontinuální přísun obsahu, který si spolu s přáteli budete moci užít i dlouho po vydání. Bude zajímavé sledovat, zda v tomto snažení uspějí více, než se to povedlo Bungie v případě Destiny.

 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama