Vývoj rebootu System Shocku pozastaven
Tvůrčí tým Nightdive Studios aktuálně zodpovědný za reinkarnaci slavného sci-fi RPG System Shock oznamuje, že se práce na rebootu prvního dílu System Shocku pozastavují. Špatná zpráva to však být nemusí. Tedy v to alespoň pevně doufáme.
Původně projekt začal jako prostý remaster a v pozadí stály myšlenky na omlazení letitého projektu, postupem času však autoři získali ambice vytvořit komplexní reboot, který hru představí v podstatně mladším hábitu. Nárůst ambicí však pochopitelně znamená také poněkud náročnější vývoj, který mohl být ještě komplikovanější díky tomu, že se tvůrci minulý rok rozhodli pro změnu enginu (z Unity přešli na Unreal).
Tvůrci vývoj momentálně pozastavují a světu dávají najevo, že tak činí zejména proto, aby následně zvolili nejlepší možnou cestu.
Nicméně to zřejmě situaci příliš nepomohlo a vývoj momentálně zřejmě dospěl do slepé uličky. Tvůrci tedy vývoj momentálně pozastavují a světu dávají najevo, že tak činí zejména proto, aby následně zvolili nejlepší možnou cestu.
Prohlášení můžete vidět v aktuálním příspěvku na Kickstarteru, vyplývá z něj nicméně zejména fakt ten, že se tvůrci v tuto chvíli stali zřejmě obětmi svých ambicí a toho, že jim projekt dost možná přerostl přes hlavu.
A bohužel se momentálně nedozvídáme ani o tom, jak dlouhá by tato pauza vlastně měla být. V současnosti tak již zřejmě nezbývá než doufat, nejistota je však celkem zřejmá.