Pro všechny ty, kteří snad netrpělivě očekávají alespoň oznámení o probíhajícím vývoji dalšího plnohodnotného dílu série The Elder Scrolls tu máme alespoň částečně pozitivní zprávu. Na pokračování série se totiž ještě rozhodně nezapomnělo, nicméně hned tak brzy zcela jistě nedorazí.
Pete Hines z Bethesdy totiž na Twitetru opětovně připomněl, že Bethesda má momentálně v přípravě další dva velké projekty. A teprve až tyto budou venku, tak teprve tehdy se vývojáři budou moci vrhnout na další díl slavné fantasy RPG série.
Z toho nicméně vyplývá, že práce pravděpodobně ještě ani nezačaly. Takže si ještě minimálně pár let budeme muset počkat a je kupříkladu otázkou, zda se vůbec dočkají majitelé současné generace konzolí. V souvislosti s tím pak Hines dal světu rovněž vědět o tom, jak se to má s trvajícím vývojem Skyrimu, kterému se vývojáři věnují i po letech.
Řeč je samozřejmě o vývoji hry pro nové platformy, zkompletované edici i o podpoře pro silnější konzole, nicméně tyto projekty mají prý na starosti externí studia. Bethesdě to tedy nijak ruce nesvazuje a může se plně věnovat prozatím tajemstvím zahaleným projektům.
Those were largely done by other studios so that the team could focus on new projects.
— Pete Hines (@DCDeacon) February 2, 2018
Sluší se v tuto chvíli nicméně dodat ještě fakt ten, že konkrétně Bethesda si v poslední době velmi oblíbila poměrně unikátní přístup k vývoji her. Ten spočívá v dlouholetém utajovaném vývoji a v oznámení projektu až pouhé měsíce před jeho vydáním.
Takový přístup má pochopitelně zejména dvě pozitivní vlastnosti – očekávání od oznámení nejsou díky tomu nijak přehnaně dlouhá a k tomu lze rovněž už v momentě oznámení vidět již prakticky finální podobu hry.
Každopádně pro drobné zpříjemnění čekání si můžete připomenout nedávnou zprávu o portování dnes již letitého Oblivionu do enginu Skyrimu.
Zdroj: USgamer
fortrens: Presne...uz zadny elder scrolls, ten chcipl spolecne s oblivionem...ted uz je to jenom trapny AAA sandbox (i indie studio umi delat lepsi sandboxy) a defakto nastroj pro modery
nechapu jak muze u hracu (i medii) tohle chovani prochazet, kdyby si tohle dovolil jakykoliv jiny developer tak by dostal maximalne prumerne hodnoceni ale tenhle shit dostava maxima....
Tak hlavně nejdřív Skyrim VR na PC než začnou nový díl :-) Někde jsem o něm četl ale nevím jestli je to offiko potvrzený.
mikewalker.73: Neboj se, na PS4 to bude, ale tyden po tom udelaji remaster na PS5.
Jinak jak prede mnou spravne rekli, moderi do vydani novych oficialnich ES udelaji nekolik svych (viz Enderall atd.).
Editováno: 10. 02. 2018 v 20.52
já myslím že na nový konzole ještě jednou zrecylkujou skyrim a pak v polovině příštího cyklu vydaj nový ES, který bude mít obří svět.... a možnost tvoření modů, jo s tím si vystačí na dalších deset let znovuvydávání.
Na co by Bethesda vynakládala finance na nový engine ? Oni přeci vydají ošklivou a neohrabanou hru a o zbytek se postarají modeři ! :)
Třeba konečně přejdou na nový engine a nebudeme načítat každý dům ve městě zvlášť......
Noooo zatim se ani o PS5 ani nemluvi. Tak pocitam ze jeste cca 5 let nebude
No to by se mi teda vubec nelibilo kdyby novy elder scrols vyslo az na ps5 nebo neco takovyho
Rek bych ze vyjde v dobe, kdy budou koncit soucasne konzole a zacinat nove, aby mohli tu hru nekolikrat zrecyklovat a znovu prodat stejne jako skyrim.
Editováno: 10. 02. 2018 v 17.52
JabJab21 napsal 11. 2. 2018 v 11.28
Myslim ze to nebylo ani tak osekane, jako spis "zmainstreamovane". Tzn misto nerdovskeho zpusobu delani nekonecneho mnozstvi kouzel se tam dal zjednoduseny system pristupny masam, nebo misto C pro kouzla se proste pouziva mys atd. i kdyz to omezuje vase moznosti. Proste dali na stary dobry pomer cena/vykon, neboli "proc mame delat tyhle uzasny veci kdyz to oceni jenom 1% hracu a moderi to udelaj i kdyz to my neudelame". Navi kdyz nebudou muset makat na systemu tvoreni kouzel, muzou makat na jinem systemu hry. Zduraznuji MUZOU, nemusi....
A ted se jich nezastavam, jenom vysvetluju jak to s tim osekanim asi bylo. Nikdy nesouhlasim s tim, aby v pokracovani hry bylo min moznosti nez v te predchozi.
Editováno: 11. 02. 2018 v 11.30