Kdy může přijít další díl série Elder Scrolls?

10. únor 2018 16:23 / Honza Konfršt / Novinky / Diskuze (36)

Pro všechny ty, kteří snad netrpělivě očekávají alespoň oznámení o probíhajícím vývoji dalšího plnohodnotného dílu série The Elder Scrolls tu máme alespoň částečně pozitivní zprávu. Na pokračování série se totiž ještě rozhodně nezapomnělo, nicméně hned tak brzy zcela jistě nedorazí.

Pete Hines z Bethesdy totiž na Twitetru opětovně připomněl, že Bethesda má momentálně v přípravě další dva velké projekty. A teprve až tyto budou venku, tak teprve tehdy se vývojáři budou moci vrhnout na další díl slavné fantasy RPG série.

Z toho nicméně vyplývá, že práce pravděpodobně ještě ani nezačaly. Takže si ještě minimálně pár let budeme muset počkat a je kupříkladu otázkou, zda se vůbec dočkají majitelé současné generace konzolí. V souvislosti s tím pak Hines dal světu rovněž vědět o tom, jak se to má s trvajícím vývojem Skyrimu, kterému se vývojáři věnují i po letech.

Řeč je samozřejmě o vývoji hry pro nové platformy, zkompletované edici i o podpoře pro silnější konzole, nicméně tyto projekty mají prý na starosti externí studia. Bethesdě to tedy nijak ruce nesvazuje a může se plně věnovat prozatím tajemstvím zahaleným projektům.

Sluší se v tuto chvíli nicméně dodat ještě fakt ten, že konkrétně Bethesda si v poslední době velmi oblíbila poměrně unikátní přístup k vývoji her. Ten spočívá v dlouholetém utajovaném vývoji a v oznámení projektu až pouhé měsíce před jeho vydáním.

Takový přístup má pochopitelně zejména dvě pozitivní vlastnosti – očekávání od oznámení nejsou díky tomu nijak přehnaně dlouhá a k tomu lze rovněž už v momentě oznámení vidět již prakticky finální podobu hry.

Každopádně pro drobné zpříjemnění čekání si můžete připomenout nedávnou zprávu o portování dnes již letitého Oblivionu do enginu Skyrimu.

Zdroj: USgamer

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20814464
Pidalin napsal 15. 2. 2018 v 09.32

_Gabriel: Zaklínač 3 byl super, ale v tomhle máš pravdu. Já si třeba pamatuju že jsem už asi na 6 levelu našel ňákej super legendární meč a zbytek hry jsem se jenom snažil doexpit na level kdy ho konečně budu moct používat. :-D Nejvíc "Zaklínač" byla podle mě jednička.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 13. 2. 2018 v 13.54

Merengues9: Pleteš si pojmy. W3 hráče pomocí úvodní lokace navede k používání alchymie, znamení a předmětů, k průzkumu mapy a plnění vedlejších úkolů. Pleteš si slova "nutí" a "vede".

Mimochodem, je vůbec možné mít dost expů na hlavní questy aniž by člověk dělal vedlejší obsah?

_Gabriel: Ten quest mě taky pobavil. To je asi podobný fail jako když ve Skyrimu konečně dostaneš mocný deadrický artefakt vytvořený prakticky bohem a je násobně horší než meč co sis umlátil támhle na kovadlině z dvou kusů ebonitu co jsi ukradl někde v dole. V Morrowindu byly některé artefakty opravdu hodně dobré, ve Skyrimu jsou snad všechny odpad :D

Editováno: 13. 02. 2018 v 14.00

Nahlásit nevhodný obsah

15916702
Merengues9 napsal 12. 2. 2018 v 13.40

Mitsurugi: Nevede, vede tě k hlavním úkolům.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 12. 2. 2018 v 13.35

Merengues9: Ano, nemusíš dělat ani vedlejší úkoly, ani používat alchymii, nebo znamení. Nic to nemění na tom, že hra k tomu hráče vede.

Smaug.: Přesně, ten loot je jako z Diabla. V každém pařezu jsou dva meče a brnění :D

Editováno: 12. 02. 2018 v 13.38

Nahlásit nevhodný obsah

20875576
Smaug. napsal 12. 2. 2018 v 12.36

Merengues9: Mno, Zaklínač měl zůstat hratelností na úrovni jedničky. Ta nebyla primárně o lootu a člověk měl spíš radost z dokončení úkolu jako takového. Mečů a jejich vylepšení tam bylo tak akorát. Vybírat si z desítek zbraní a zbrojí, to mi ke Geraltovi prostě nesedí.

Nahlásit nevhodný obsah

15916702
Merengues9 napsal 12. 2. 2018 v 11.35

Mitsurugi: ale pořád to nemusíš dělat. Hra je poměrně jednoduchá.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 12. 2. 2018 v 11.29

Merengues9: Ano, jde, jen zdaleka ne tak efektivně.

Mimochodem, člověk co dal všechny ty otazníky ve Skellige na vodu by měl umřít pomalou a bolestivou smrtí :D

Nahlásit nevhodný obsah

15916702
Merengues9 napsal 12. 2. 2018 v 11.18

Mitsurugi: Ale tohle všechno jde získat i jinak. Jen ty zaklínačské zbroje ne (ale ty hledáš podle mapy které zakoupíš takže nemusíš prohledat celý svět).

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 12. 2. 2018 v 11.04

_Gabriel: Třeba takový Morrowind je super (až na combat). Všechno je tam tak nějak promyšlenější.

Merengues9: Jasně, hra tě k tomu nevede, proto ti za prolézání otazníků dává zaklínačské sety, recepty na lektvary, granáty a oleje, skill pointy, loot, bonusové obchodníky a expy.

Nahlásit nevhodný obsah

15916702
Merengues9 napsal 12. 2. 2018 v 08.55

sstrider: ale ten balast vubec nemusis resit, hra te k tomu nevede.

Nahlásit nevhodný obsah

4353507
sstrider napsal 12. 2. 2018 v 07.39

Skyrim je neskutečně velký a plochý svět. To, že v něm trávím spoustu času a má pro mně neopakovatelné kouzlo je dané tím, že jako jedna z mála AAA her umožňuje hraní s mody (podobně jako GTA V).
Po koupi XOXu jsem se vrátil (mimojiné) ke Skyrimu, a může jej (konečně) hrát bez kompromisů v grafice (dýchavičný NTB zvládal pouze základní edici, která je po grafické stránce hnusná).
Opustil jsem hraní stylem mainstreamového hráče. Moje postava je Subotai, khajit, arogantní zloděj (nemá společníky), alergie na magii i na práci (žádná kovařina). A je to zábava, sice ultra hardcore, ale extrémně pomalé herní tempo mně neskutečně baví (splním tak jeden quest za jeden až dva dny)

Jinak se nemůžu dočkat KC:D--- a Zaklínač 3- docela mně bavil, asi se k němu vrátím. Ale to, že ze zaklínače udělali taky open world mně rozhodně netěší. Přidat do skvělé příběhové hry balast typu x-milion banditů, zakopaných pokladů, harampádí, co se mi válí v inventáři, debilních otazníků na mapě...

Nahlásit nevhodný obsah

15916702
Merengues9 napsal 11. 2. 2018 v 19.15

Tak hlavně ať to není vyblitý hnus jako Skyrim :-)

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 11. 2. 2018 v 17.05

Tataboj: A to jako proč? Skyrim tahle fráze perfektně vystihuje. Jde tam dělat hrozná spousta věcí, ale žádná z nich nemá hloubku.

Pidalin: Na gamepadu jsem to zkoušel a nic moc, lépe se mi to hrálo na K+M.

Nahlásit nevhodný obsah

20874167
fortrens napsal 11. 2. 2018 v 16.31

Legoldos: Neni sandbox jako sandbox, že ano ? :)

Nahlásit nevhodný obsah

20875576
Smaug. napsal 11. 2. 2018 v 16.22

JabJab21: Hlavně tě tam nikdo nenutí ty kouzla tvořit a vlastně ani používat. Dokonce se můžeš stát arcimágem a přitom umět jen dvě nejzákladnější kouzla.
Chápu, že chtěli, aby základní dějová linie šla dohrát i za nemagické povolání, ale určité vedlejší linky měly vyžadovat specifické dovednosti. Pokud hra nabízí miriády možností, ale v podstatě všechny úkoly jsou vyřešit hack&slash způsobem, tak je něco špatně.

Nahlásit nevhodný obsah

20851060
Legoldos napsal 11. 2. 2018 v 14.18

_Gabriel: Terraria, Starbound, Dont Starve

Nahlásit nevhodný obsah

20814464
Pidalin napsal 11. 2. 2018 v 13.35

Mitsurugi: Já bych řekl že to bylo spíš zkonzolený. :-D
Zajímalo by mě jak se to hrálo na Gamepadu, ale na PC to byla tragédie, jak bylo v Oblivionu to kouzlení na Cčku tak to byla paráda, ten systém ze Skyrimu byl uplně demotivující a odrazoval mě od toho ty kouzla vubec používat.

Minstriel: Neblázni, to je přece typickej prvek a rys všech Bethesdích her, to je asi jako kdyby Volvo přišlo o ten svuj přeškrtlej chladič. :-D

Editováno: 11. 02. 2018 v 13.37

Nahlásit nevhodný obsah

20863161
Tataboj napsal 11. 2. 2018 v 13.08

Mitsurugi: Nijak neobhajuji Skyrim, ale pokaždé, když někdo použije tuhle větu ve vztahu s open-worldovou hrou, někde na Zemi umře koťátko. :(

Nahlásit nevhodný obsah

20814464
Pidalin napsal 11. 2. 2018 v 12.35

Stejně kecaj jako s F4, pak najednou řeknou že to za 2 měsíce vychází a bude to. :-D

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 11. 2. 2018 v 12.05

JabJab21: Jasně, že to bylo osekané. Říkej tomu jak chceš, zmainstreamované, streamlinované, výsledek je stejný. Skyrim prostě nemá žádnou hloubku. "As wide as an ocean, as deep as a puddle."

Editováno: 11. 02. 2018 v 12.07

Nahlásit nevhodný obsah