DICE zrychlují zisk kreditů v Battlefrontu

6. prosinec 2017 11:57 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (6)

Vydáním Battlefrontu II nás zájem o něj nepřešel. Ne ve chvíli, kdy rozpoutal neutuchající debatu na téma lootboxů, miktrotransakcí a gamblingu, která vyústila stažením miktrotransakcí na popud společnosti Disney ze hry s tím, že je musí vývojáři předělat. Nákupy ve hře stále nefungují, ale leccos se s novým updatem mění.

Vývojáři z DICE stále pracují a update stále nepředstavuje finální verzi. Studio ale usilovně pracuje na tom, aby si druhý Battlefront vylepšil reputaci. Právě proto je zásadní změnou rychlost, s jakou lze nově vydělat kredity a odemknout si nové věci. Právě rychlost postupu hrou byla nejvíce titulu vytýkána, a tak vývojáři rozdávají po každém zápase větší množství in-game měny a ty nejlepší odmění ještě o poznání více.

DICE se dále zaměřili i na druhý kritizovaný mechanismus, který spíše připomínal praktiky z free-to-play her. Limit, kolik kreditů lze získat z režimu Arcade byl navýšený, ačkoliv stále existuje omezení, kolik si v něm lze denně vydělat: „Hráči si vydělali maximum dříve, než jsme očekávali, a ta chceme situaci řešit zvýšením limitu na 1500 kreditů (nově činí trojnásobek původní hodnoty, pozn. Red.). Stále sice řešíme, jak z dlouhodobého hlediska v režimu nabídnout více obsahu, ale z krátkodobé perspektivy by tento krok mohl pomoci hráčům, kteří chtějí odměnu za hraní různých scénářů,“ píše se na blogu EA.

Poslední úpravou prošly krabice, které hráči dostávají zdarma za každodenní hraní. Ty nově obsahují více součástek, které se používají k získání Star Cards. „Změnu pocítíte hned, jakmile se připojíte. Tvorba karet vám pomáhá směřovat vlastní postavu směrem, kterým chcete, a to jsme chtěli urychlit.

Stále navíc platí, že další týdny do Star Wars Battlefront II bude proudit obsah související s vydáním filmu The Last Jedi v čele s novými hrdiny, mapami a vozidly. Mezi hrdiny zamíří Finn dobře známý z dva roky starého snímku Síla se probouzí, druhou stranu posílí kapitán Phasma. Seznam map rozšíří solí pokrytá planeta Crait (Galactic Assault) a kulisy planety D’Qar (Starfighter Assault). Battlefront II bude evidentně růst do krásy a je škoda přešlapů, kterých se EA dopustilo. Uvidíme, co přinesou další změny. Sledovat je můžete během hraní – Star Wars Battlefront II si můžete koupit na Xzone.cz.

Zdroj: Tisková zpráva

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
15916702
Merengues9 napsal 6. 12. 2017 v 17.19

Zsquil: fanboy jen kvuli tomu ze me ta hra bavi?

Nahlásit nevhodný obsah

20876011
Zsquil napsal 6. 12. 2017 v 15.35

Merengues9: ty si fanboy až to bolí...

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 6. 12. 2017 v 13.44

Ocelotr2.0: Není to snad jedno? DICE patří EA, nemá moc smysl je odlišovat, zvlášť když je bývalý ředitel DICE teď výkonným víceprezidentem EA. Ano, nápad nějakého řadového vývojáře to asi nebyl, ale nemysli si, že vedení DICE proti tomu nějak protestovalo, nedivil bych se, kdyby to s klidem podpořili, protože jim to vydělá spoustu peněz.

Nahlásit nevhodný obsah

15916702
Merengues9 napsal 6. 12. 2017 v 13.33

j2142124: neni duvod resit hratelnost a zabavnost, oboji je skvele.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 6. 12. 2017 v 13.14

Něco mi našeptává, že všechny ty nápady okolo Battlefrontu, co jsou tam k "libovolné sprosté slovo" nejsou z hlav DICE.

Nevygoogloval někdo jméno konkrétního člověka, co s tímhle nápadem přišel ?
Jako6e na poradě třískl do stola a pravil: "Hoši, mám skvělý nápad, jak vylepšit BFII. Jedno voko nezůstane suchý...." :)

Nahlásit nevhodný obsah

20919431
j2142124 napsal 6. 12. 2017 v 12.58

Je to prostě zvrácené, místo aby řešili hratelnost zábavnost. Řeší bodování a vylepšování mimo hru, které do ní zasahuje.

Nahlásit nevhodný obsah