Tomb Raider se naučí pracovat s Xbox One X
Původně nabízel Rise of the Tomb Raider pro Xbox One časovou exkluzivitu, následně pak přeci jen dorazil i na konkurenční PlayStation 4 a tam mimo jiné potěšil fanoušky série i tím, že nabízel podporu silnější konzole PlayStation 4 Pro. A nově se za pomocí čerstvé ukázky dozvídáme i to, jakým způsobem si tvůrci posvítili na nadcházející mocnější hardware v podobě Xbox One X.
Samozřejmostí je podpora 4K rozlišení, nejostřejší možné textury i dodatečné vyhlazování hran. Navrch nechybí vylepšené barvy i detailnější stíny, hustší vegetace, podpora HDR i technologie prostorového zvuku Dolby Atmos a další vychytávky, které učiní z posledního zážitku s Larou to technologicky nejlepší možné dobrodružství.
Zároveň by se mělo jednat i o pokrok ve srovnání s edicí pro PlayStation 4 Pro, která již 4K rozlišení uměla, mělo to však svá omezení v počtu snímků za vteřinu. I zde se přitom hráči mají dočkat volby ovlivňující jak rozlišení hry, tak i počet snímků za vteřinu.
Aktualizace bude zdarma dostupná všem majitelům původní Xbox One verze hry a na starosti ji má tým Nixxes Software, který již v minulosti připravoval například PC port této hry. Vylepšení budou dostupná spolu s vydáním samotné konzole. Ta dorazí na trh 7. listopadu a předobjednat si ji můžete pochopitelně také na Xzone.