Vývojáři hovoří o Hunt: Showdown od Cryteku
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Vývojáři hovoří o Hunt: Showdown od Cryteku

Vývojáři hovoří o Hunt: Showdown od Cryteku

David Plecháček

David Plecháček

7. 8. 2017 10:35
Reklama

Crytek se snaží vrátit na výsluní s novou hrou Hunt: Showdown. O Huntu se hovoří již od roku 2014, přičemž se vývoj přesunul ze severoamerického Austinu do německého Frankfurtu. Možná si ještě vzpomenete na Hunt: Horrors of the Gilded Age a právě odtud nový Showdown vychází. O historii a o tom, kam se novinka posunula, hovoří první vývojářský deníček.

Horrors of the Gilded Age debutovalo na E3 2014, ale jak zástupci Cryteku z Frankfurtu přiznali, prakticky okamžitě se tam odtud přesunu do Frankfurtu. „Bylo to těžké rozhodnutí. Nejen jedno. Ale museli jsme udělat rozhodnutí, které spojí projekt s novým týmem,“ vysvětluje Dennis Schwarz. Problém je, že tým z Austinu se zaměřoval na něco, co noví vývojáři z Frankfurtu nedokázali. A pak jsou jen dvě možnosti – přizpůsobit se, nebo změnit projekt. „Rozhodli jsme změnit projekt,“ potvrzuje zřejmé Schwarz.

„Crytek si prošel těžkými časy, a tak jsme museli společnost restrukturalizovat.“ Schwarz připomíná, že se ve Frankfurtu dělala série Crysis, takže Showdown je ve správných rukou. Marcel Schaika dodává, že Hunt bude obsahovat i volnost, kterou byla série Crysis pověstná. „Mohli jste být kreativní a využívat svého prostředí a s novou hrou zkoušíme jít více tímto přístupem,“ říká.

„Snažíme se, aby hráči zůstali napjatí a nikdy dopředu přesně nevěděli, co se stane,“ říká další z vývojářského týmu. „Jste sami v lese a prostředí vypadá strašidelně a nebezpečně, slyšíte věci, které nevíte, co jsou.“ Hunt ale podle všeho není hrou, která by spoléhala na laciné lekavé scény. Více vám prozradí níže přiložené video. 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama